פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
יואב | 14:15  07/02/10
הדברים שכתבתי היו כל כך נכונים וכואבים,שפשוט הדבר הקל ביותר לעשות היה להסיר את הודעתי מאשר להתמודד עם המציאות המרה. חבל ,פשוט חבל שזו הדרך.... מטרתי הייתה להציג גם את הדברים השליליים,והצדדים הפחות זוהרים במקצוע. יחד עם היתרונות. אבל כנראה שאת מעדיפה לשמור על מדיניות הפורום הורודה כפי שהיא....
ליליאנה ליליאנה | 16:17  07/02/10
שלום לך יואב! איני מבינה למה אתה מתכוון, מישהו הוריד הודעה שלך? הרגע נכנסתי לפורום וקראתי את כל מה שכתבת בעיון רב, בכל אופן לא נראה לי שההודעה הוסרה. אוסיף ואומר שהמדיניות של הפורום היא לאפשר דעות שונות ואיני רואה פסול במה שאתה מרגיש וכותב. זכותך להרגיש ככה ואתה מדבר כמובן מהניסיון שלך ומהדרך שאתה מנתח את המציאות. לגיטימי לגמרי. רק חבל כי הראייה שלך היא מעט צרה וחלק מהדברים שאתה כותב אינם משקפים את התמונה הרחבה. אני אחות כבר 25 שנה, מילאתי שורה של תפקידים בשדות קליניים שונים והניסיון שלי הוא שונה משלך. אני משתפת את המתעניינים במקצוע בניסיון שיש לי! בכל אופן צר לי שהשקעת בלימודים של מקצוע שכל כך רע לך בו. ואם לא כל כך רע לך, אני מזמינה אותך לנסות ולתקן דברים מבפנים ותוך כדי כך לגייס אנשים איכותיים למקצוע שיוכלו לתרום ולשנות. אגב, אם תשמע על מקצוע בו אין שום בעיות, מרוויחים הרבה ועובדים מעט וכבר מרוויחים הרבה מההתחלה - תשתף אותנו! בכל אופן אני מודה לך על שכתבת ושיתפת אותנו בתיסכולים, נשמח לקרוא גם על ההצלחות! שיהיה לך רק טוב!
יואב | 03:25  08/02/10
ראשית אני רוצה להתנצל. משום מה במחשב הביתי שלי ההודעה הראשונית שכתבתי לא הופיעה באתר,וחשבתי לתומי שהיא הוסרה על ידייך. ככל הנראה הייתה איזושהיא תקלה... ייתכן שהראייה שלך טובה יותר משלי ואני מכבד זאת לאור הוותק העצום שיש לך. בכל אופן הוצאת קצת דברים מהקשרם... אמנם אני אח 4 שנים ,אך בכל זאת אני חי את השטח יומיום ואני מודע לבעיות הקיימות במקצוע. אני אוהב לטפל בחולים ולא רע לי במקצוע,זו כבר המסקנה שלך. מסכים שישנם אצלי תסכולים נלווים למקצוע שקיימים,אך גם אצל אחים ואחיות אחרים הם קיימים. הנקודה המרכזית היא שכל אותם החסרונות שכתבתי עליהם ,לא מטופלים ע"י הגורמים שהם צריכים להיות מטופלים על ידיהם. והדברים נמשכים שנים על גבי שנים.... אם תרצי אהיה מוכן להמשיך ולשוחח איתך דרך כתובת הדואר האלקטרוני שלי ואז אולי תביני בדיוק למה אני חותר, אשמח אם תגרמי לי להיות בעל ראייה רחבה יותר ולא צרה לדברייך. לתקן דברים לא אוכל לצערי,כי ישנם דברים שלא תלויים בי לצערי הרב,אלא בגורמים כאלו ואחרים. בכל אופן שלא יהיה אי הבנות,אני אוהב את המקצוע מאוד, הנתינה היא משהו ממגנט.. אבל "בולע את הרוק" נוכח כל החסרונות שציינתי מקודם. ובוודאי שברור לי שאין מקצוע מושלם, אך עדיין זו לא סיבה לא להעלות בעיות קיימות במקצוע הסיעוד.
ליליאנה ליליאנה | 14:04  09/02/10
יואב, אני רוצה דווקא להודות לך על מה שכתבת. קודם כל כי מגוון דעות זה טוב, זה מעורר, זה מצמיח וטוב שלא כולנו רואים את הדברים באותו אופן, זה רק מעשיר אותנו. אוסיף ואומר שאני מסכימה עם חלק מהדברים שכתבת, רק נראה לי שבאותו מכתב הדגשת המון דברים שליליים ופחות את האהבה שלך למקצוע על אף כל הקשיים!!! אני שמחה לדעת עכשיו עד כמה חשוב לך מה שאתה עושה ואני מבינה שדיברת מכאב ואיכפתיות. פשוט הייתי צריכה גם לתת את הצד השני כי כאן זה פורום ללימודים לסיעוד. פורום בו אנשים מתעניינים בלימודים למקצוע, והרי שאנחנו מעוניינים לגייס כמה שיותר אנשים איכותיים. אני בעד לתת תמונה מאוזנת, אך תמיד לזכור את הפרופורציות, כי בעיות ונושאים לשיפור יש בכל מקצוע, נכון? אז אני מאחלת לך בהצלחה ומציעה לך להאמין בכוח שלך לשנות ולשפר, כי אפילו שינוי קטן הוא משמעותי מאוד ומוביל לשינוים גדולים.
סגור