פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
עמית | 00:45  04/02/10
שלום ליליאנה אני מתעניינת לגבי הסבת אקדמאים לסיעוד.הבנתי שיש 80% סיבסוד ואז אני מתחייבת לעבוד 4 שנים בבי"ח. השאלה שלי היא אם אני ארצה לעבוד במשרה חלקית בבי"ח אז זה גם אפשרי? או שמחייבים אותי לעבוד 4 שנים משרה מלאה? והאם יש אפשרות להתחייב ל8 שנים במשרה חלקית? את מרכזת את הלימודי הסבה גם בבלינסון? מה עליי לעשות כצעד ראשון? תודה רבה מראש עמית
ליליאנה ליליאנה | 18:54  04/02/10
עמית שלום! בשנה האחרונה משרד הבריאות הציע את התוכנית עליה את מדברת של השתתפות ב- 80% מגובה שכר הלימוד תמורת חתימה על 4 שנות עבודה ואכן התוכנית יצא לפועל בכל הקורסים של הסבת אקדמאים לסיעוד שנפתחו השנה. אין אנו יודעים על בטוח אם זה יקרה גם בשנת 2010, אני נוטה להאמין שכן אך עדיין אין תשובה ברורה לנושא.. החתימה על 4 שנים היא על משרה מלאה אך יש יסוד להניח שכשיגיע זמנך לעבוד, תוכלי להאריך את התקופה. במעמד החתימה - חותמים על 4 שנים. אגב, אני מרכזת את ההסבה במאיר, והצעד הראשון שלך הוא להתקשר לאותו בית הספר בו את מעוניינת ללמוד. אם את רוצה לדבר איתי באופן אישי, אשמח לענות על שאלות גם דרך הטלפון. שלחי לי את המספר דרך המייל שלי ואחזור אלייך בשבוע הבא. שיהיה לך בהצלחה!
סגור