פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
מילנה | 20:16  02/02/10
שלום. בקרוב אני משתחררת מהצבא ובכדי לא להפסיד שנה אני רוצה להירשם בקרוב ללימודים. ההתלבטות העיקרית היא האם ללמוד רק לאחות מוסמכת בבית חולים צפת או מיד להתחיל בלימודים לתואר ראשון בסיעוד במכללת צפת. עם כל הכבוד למכללה, שמעתי שהיא לא כל כך נחשבת (וגם התואר שלה מוטל בספק) ולכן חשבתי על האופציה תחילה ללמוד לתעודה בסמוך לבי"ח ואז להשלים באוניברסיטה 3 סמסטרים. אשמח מאוד לתשובה קונקרטית- אולי מישהו שמנסיון יודע. כמובן שאחרי התעודה אני מקווה להתקבל לעבודה- האם זה ישפיע מאוד אם עדיין לא יהיה לי תואר ראשון?
ליליאנה ליליאנה | 20:14  03/02/10
כדי להתקבל לעבודה כאחות מוסמכת מספיקה לך בהחלט רק התעודה של אחות מוסמכת אבל מומלץ ורצוי להשלים לתואר ראשון כדי שתוכלי להתקדם בתפקידים וגם ללמוד קורסי התמחות. בכל מקרה את יכולה להשלים לתואר ראשון בלימודים חלקיים של 2-3 סמסטרים ותוך כדי כך שאת כבר עובדת כאחות מוסמכת. אם את יכולה ללמוד ישר עם תואר - זה עדיף לך וחוסך לך זמן. לגבי צפת, כבר עניתי בימים האחרונים, שכדאי להתקשר למועצה להשכלה גבוהה ולשאול האם התואר של מכללת צפת מוכר. זו תהיה התשובה האמינה ביותר. צירפתי לך לינק ליצירת קשר עם המועצה להשכלה גבוהה כדי שתוכלי לברר על התואר בצפת. בהצלחה!!!
סגור