פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
קטיה | 13:14  14/01/10
מה ההבדל בין לימודי אחות מוסמכת עם ובלי תואר האם יהיה הבדל במשכורת ואם אפשר לדעת מהו? או הבדל כלשהוא בתפקידים בהם אוכל להשתלב ובכלל...
רוי | 09:08  15/01/10
לימודי סיעוד עם תואר - 4 שנים, ללא תואר - 3 שנים. לתואר לומדים גם נושאי אקדמיה ויותר קליניקות. משכורת - לתואר תוספת כ-300 ש''ח למשכורת בסיסית. יותר מידע - בקישור למטה:
ליליאנה ליליאנה | 17:36  18/01/10
מקצוע הסיעוד עבר תהליך של אקדמיזציה מאוד מתקדם. רוב תוכניות הלימודים הם תוכניות המקנות תעודה של אחות מוסמכת ותואר ראשון בסיעוד. אלה תוכניות לימודים המתקיימות באוניברסיטאות ומכללות אקדמיות בשיתןף עם בתי ספר לסיעוד שבבתי חולים שונים. הלימודים אורכים 4 שנים ולומדים כל היום. קיימים מספר מסלולים ללימודי סיעוד ללא תואר ראשון. אלה המסיימים את המסלול מקבלים תעודה של אחות מוסמכת ללא תואר אקדמי. חלק מתוכניות אלה אורכות 3 שנים של לימודים של יום שלם ויש גם תוכנית של 3 שנים ו- 8 חודשים שלומדים בה כל יום מ- 8.00 עד 13.00. זו תוכנית מיוחדת המאפשרת לסטודנטים לעבוד במשך הלימודים ולטפל בילדים קטנים (לאמאות המעוניינות ללמוד) אין הבדל בהשמה תעסוקתית עם תואר או בלי תואר ותוכלי לעבוד כאחות מוסמכת בכל מקום גם ללא תואר. אך לאלה שלומדים ללא תואר ראשון מומלץ להשלים בהמשך לתואר (פעם בשבוע - 3 סמסטרים בערך) כדי שיוכלו להתקדם לתפקידים בכירים וגם ללמוד קורסי התמחות שונים. כפי שנכתב בתשובה של רוי, ההבדל במשכורת הוא לא משמעותי. שיהיה לך בהצלחה!!!!!!!
סגור