פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
יוסי | 10:58  10/01/10
אני בעל תואר ראשון במנהל מערכות בריאות ובעל תעודת מקצוע (הנדסאי אלקטרוניקה במכשור רפואי+טכנאי איזוטופים וחדר ניתוח) אני מתעניין בלימודי סיעוד שאלתי אם במהלך התואר יוכרו לי כל המקצועות שכבר למדתי או שאצטרך ללמוד הכל כמו כולם
רוי | 08:45  12/01/10
בד''כ לפחות חלק ממקצועות אקדמיה לא תצטרך ללמוד, אבל לא כולם - זה תלוי בדרישות המקום. כדאי לברר במקום - להלן קישור לעמוד אינטרנט עם רשימת בתי ספר לסיעוד בארץ עם דרכי התקשרות:
ליליאנה | 19:10  12/01/10
קיימות תוכניות לימודים לסיעוד מיוחדות לאקדמאים. אלה תוכניות של הסבת אקדמאים לסיעוד. מסלול הלימודים אורך כשנתיים וחצי ובד"כ לומדים כ- 4 עד 5 ימים בשבוע מ- 8.00 עד 15.00 מועמדים שמתקבלים למסלול זה יכולים לאחר קבלתם להגיש בקשה לפטור מלימודים קודמים. הגישה הכללית הנה לאפשר פטור במקרים שאותו מקצוע עליו מבקשים פטור נלמד במסגרת לימודים אקדמאים, שהוא נלמד בחמש השנים האחרונות ושקיימת התאמה של מעל 80% בין הסילבוס שנלמד לבין הסילבוס של התוכנית. הפטורים מתאפשרים רק עד אחוז מסויים של הלימודים. בכל מקרה, אלה קווים מנחים וכדאי לברר זאת ישירות בבית הספר לסיעוד בו אתה מעוניין ללמוד. בהצלחה!!!
טליה | 19:49  19/01/10
התחלתי ללמוד בתוכנית הסבה בשיבא . - ועכשיו מצטערת על הצעד הזה לא ממליצה בכלל. שעורים מתבטלים ללא הודעה מוקדמת. לא ניתן לבקש לראות את הבחינה. בכלל. . במידה וותלמיד לא ניגש למועד א מסיבה מוצדקת וחריגה . הוא מאבד את זכותו למועד א נוסף. חלק מהמרצים אינם בעלי כישורי למידה - מערבים סיפורים אישיים במהלך השיעורים בלי קשר לנלמד. אין כל נסיון של ההנהלה לסייע לתלמידים במחירים הוגנים בעבור צילומים. אין וועד לסטודנטים בטענה שזה נוגד את תקנון בית הספר. חלקם של המרצים או מרצות , מביעים רצון ללמד- פשוט אומרים זאת . מי שלא מאמין שיבדוק בעצמו
אולגה | 17:46  14/02/10
אם באמת כל כך רע ללמוד בבית ספר לסיעוד שיבא?אין בכלל דברים חיובים?
סגור