פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אלי | 08:00  03/01/10
שלום רציתי לשאול אם יש מוסד בארץ בו ניתן ללמוד סיעוד במתכונת של לימודי ערב? ואם לא, אז פתרונות או הצעות איך אמורים להתמודד? בשיחה קצרה נאמר לי ע"י בי"ס כלשהו לסיעוד שלא ניתן כמעט בכלל לעבוד במקביל ללימודים, במיוחד בשנה הראשונה בתור בחור בן 27, אני אמור לעבוד כדי להצליח להתקיים אין לי חסכונות לצערי, ואהיה חייב לעבוד במקביל ללימודים למישהו יש רעיון איך עושים את זה מבלי להיות תלוי כלכלית במשפחה\חברים? (אופציה שאינה קיימת עבורי) המון תודה על העזרה אלי
אלי | 08:12  03/01/10
מה ההבדל בין לימודי אחות מוסמכת לתואר בסיעוד, מלבד הפורמליות?
אמירה שגיב | 20:09  04/01/10
פורמאליות לא שייכת פה. מדובר בהבדל שבא לידי ביטוי במה שהמערכת מדגישה בתפקידים שמאצילה משום שמאמינה ביכולת חשיבה ומחקר, כי כך גם מכוונת הלמידה למרות שתכנית הלימודים הבסיסית שווה.
אלי | 06:38  05/01/10
לא הבנתי את תשובתך ע"פ בדיקה שערכתי, אין שום הבדל בין הסמכויות שניתנות לאח\ות עם תואר לבין אח\ות מוסמכ\ת אם כך, ואין הבדל בסמכויות, אז אכן הההבדל הוא פורמלי בלבד ואם ניתן ללמוד לימודי אח\ות מוסמכ\ת במתכונת ערב, הרי שזהו יכול להיות פתרון מעשי לאלה שאינם יכולים להרשות לעצמם לימודי בוקר במשרה מלאה האם אני טועה?
אמירה שגיב | 20:12  04/01/10
אין בארץ עדיין לימודי סיעוד במתכונת ערב. אולם יש הרבה סטודנטים שלמרות הקושי, משום שנמצאים במצבך מצליחים לשלב עבודה כמו פר"ח ועוד.
סגור