פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום אני בחור בן 23 וחושב ברצינות מאד על לימודי סיעד. יש לי כמה שאלות. האם יש עוד עבודות בתחום חוץ מקשישים וחולים סיעודים? אני מחפש משו עם יותר אתגר.... האם יש אפשרויות קידום רציניות או שעושים כל הזמן אותו דבר? האם יש ביקוש לאחים (גברים), אני דתי, זה משפיע? האם 3 יחידות מטמטיקה מספיקות? מה תןןך המשכורות שאפשר להגיע? אשמח לקבל מידע מכל מי שיודע. תודה רבה
אמירה שגיב | 18:22  25/12/09
מקצוע הסיעוד מאד ישמח לקבל אותך לבין שורותיו דוקא בשל היותך גבר. הסיעוד הוא אכן מקצוע מאתגר ויש בו אפשרויות של פעילות רבה מעבר לבתי אבות וקשישים והדברים משתנים גם עם השנים ועם התפתחות הרפואה והסיעוד עצמו. הדבר תלוי גם בך ובמסלול הלימודים בו תבחר בתחום הסיעוד מעבר ללימודים הבסיסיים. לגבי היותך דתי, הרי שניתן לתמרן את שבוע העבודה גם במסגרת הזאת. מבחינת 3 היחידות במתמטיקה הן יכולות להספיק תלוי מה יתר הנתונים שלךהלימודיים: לימודי מדעים, פסיכומטרי, ציון באנגלית בפסיכומטרי. מבחינת המשכורת, הרי שמשכורת בסיסית של אח מתחיל אינה גבוהה למרות שהשנה היא קיבלה תוספת, וכדי להגיע למשכורת יפה יש לעבוד משמרות, שבתות וחגים מה שלך יזדמן פחות. הותק, קורסים על בסיסיים והתואר (בזה הסדר) הם שמעלים את גובה המשכורתוגם התפקיד שקובע את הדרגה. כולם תלויים ביוזמה, ביכולת שמתגה מרגע ראשון בלימודים ובהמשך בעבודה. משכורת תחילית של אחות היא כ-6000 ש"ח.
אני אח מוסמך מזה 4 שנים. כתוב לי לכתובת הדואר האלקטרונית : crazy_doc26@walla.com
סגור