פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
הילה | 15:29  15/11/09
שלום,ברצוני ללמוד שנה הבאה סיעוד בירושלים רציתי לדעת כמה דברים בנוגע לכך דבר ראשון, האם יש אפשרות לשלב עם לימודים הכל כך אינטסיבים, עבודה מסביב או שזה משהו שכמעט בלתי אפשרי.. (אני יודעת שזה אינדבדואלי, אבל בכל זאת אשמח לקבל תשובה כללית). דבר שני, אני רוצה לעשות בהמשך הלימודים הסבה למילדת מה המסלול שעושים בדר"כ? האם הלימוד כורך גם התנסות בבתי אבות או שלא בהכרח.. ושאלה אחרונה, האם עבודה כאחות בחיים זו עבודה סביב השעון שכמעט לא נמצאים בבית (עם הילדים) או שהשעות הם די גמישות ומצליחים לשלב גידול ילדים עם המקצוע מצטערת על כל השאלות.. תודה רבה ! הילה
אמירה שגיב | 18:47  16/11/09
לימודי הסיעוד הם אכן אינטנסיביים ודורשים הרבה עבודה עצמית של למידה בבית.יש הרבה סטודנטים שמצליחים לשלב עבודה עם הלימודים וזה על חשבון שעות שינה ולפעמים גם על גובה הציונים. במהלך הלימודים הגנריים יש בתי ספר ששולחים את הסטודנטים להתנסויות בבתי אבות במסגרת התנסות בקהילה.השתלמות בקורס על בסיסיבמילדות ניתן לעשות לאחר סיום הלימודים הגנריים ושנת ניסיון מקצועית אחת בשטח. עבודת הסיעוד היא עבודה במשמרות והיום ניתן להתאים את סדר העבודה השבועי לצרכים האישיים של האחות בתיאום עם הצרכים המחלקתיים.
סגור