פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום, יש לי תואר B.ED במחשבים ותנ"ך ואני עובדת כמהנדסת תוכנה בהייטק כבר 14 שנה. הייתי מעונינת לעשות הסבה לאחות בבלינסון ורציתי לדעת מהי המשכורת של אחות מתחילה כדי לקבל מושג למה אני עוברת.... אני יודעת שיש שכר בסיס, תוספת לילה, תוספת שבת ועוד.... איפה אפשר למצוא את הנתונים הללו כדי לחשב מה תהיה המשכורת שלי אם אעבוד משרה מלאה ? תודה על עזרתכם, תמר
אמירה שגיב | 20:49  12/11/09
תמר, ראשית תבורכי על ההחלטה להצטרף למשפחת הסיעוד. אני מאחלת לך בהצלחה, בענין ובהרבה סיפוק. אני מצטערת שאין לי את טבלת המשכורות המדויקת האחרונה (המתפרסמת בעלון האחות של הסתדרות האחיות). בעקבות הסכם השכר האחרון טרם התפרסמה טבלה מעודכנת. אולם משכורת של אחות מוסמכת מתחילה מגיעה לכ-.5000 ש"ח. תוספת בי"ח במגזר הציבורי 10% ובקופ"ח 5%. ב-9 השנים הראשונות משולמת תוספת ותק של 2.5% לשנה. תואר ראשון ושני מוסיפים -.200 ש"ח למשכורת היסוד. מה שבונה בעיקר את המשכורת הן המשמרות שיכולות להוסיף % רבים למשכורת. את יכולה ללמוד שתלוי גם איפה עובדים, אם במגזר הציבורי, הפרטי או בשב"כ, כיון שכל אחד משלם קצת אחרת. קחי גם את מימד הזמן: את שתסיימי ללמוד יתכן שיחולו עוד שינויים במשכורת.
תמר | 14:06  15/11/09
אמירה שלום, קודם כל תודה רבה רבה על תשובתך. את יכולה להוסיף בבקשה פרטים על אחוזים שמוסיפים למשכורת על משמרות לילה ? שבתות ? כמה משמרות זו משרה מלאה והאם אפשר לעשות את כולן בלילה ? תודה, תמר
אמירה שגיב | 19:03  16/11/09
תמר, קצת קשה כרגע לתת תשובות מדוייקות כיון שתלוי איפה תעבדי ובאיזה משכורת יסוד תתחיל לעבוד. יש הבדלים בין המגזר הציבורי לפרטי. משמרת ערב בד"כ נותנת 125% משמרת לילה 150% בשבת ובחגים משלמים 200%. משרה מלאה פירושה 40 שעות שבועיות 8 שעות למשמרת . אפשר לבצע משרה מלאה בלילות בלבד אך זה לא קל.
סגור