פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום רב, 1. מה טווח השכר לבוגר תואר בתחילת דרכו ? 2. האם ההרשמה עדיין פתוחה באונ' או לחילופין במוסדות מומלצים ללימודים אלו ? 3. ישנה שמועה : שבוגרי תואר צעירים עושים את רוב העבודות "השחורות" בתחילת דרכם ורק לאחר תקופה עוסקים בתפקידים יותר מעניינים. האם זה נכון ? תודה מראש ?
עדן צוקר | 17:29  13/07/09
1. מה טווח השכר לבוגר תואר בתחילת דרכו ? אני לא יכולה לענות ישירות על שאלה זאת, אני רק יכולה להגיד שבשנה האחרונה נחתם הסכם עם האחיות שהעלה באופן יחסי יותר את השכר לאחיות הצעירות, השכר הוא גם שונה בכל מגזר: בבית חולים בקהילה או מקום פרטי. 2. האם ההרשמה עדיין פתוחה באונ' או לחילופין במוסדות מומלצים ללימודים אלו ? יכול להיות מצב שלא "מלאו" את מכסת הסטודנטים, לכן כדאי תמיד לנסות. 3. ישנה שמועה : שבוגרי תואר צעירים עושים את רוב העבודות "השחורות" בתחילת דרכם ורק לאחר תקופה עוסקים בתפקידים יותר מעניינים.האם זה נכון ? אני לא יודעת מה זה "עבודה שחורה" בסיעוד האם עבודה ליד מיטת המטופל היא עבודה שחורה? עבודה ליד מיטת המטופל יכולה להיות מעניינת מאתגרת ומספקת גם אם יש בה חלקים פחות נעימים.
סגור