פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אלה | 10:38  08/06/09
שלום. אני בעלת תואר ראשון בחינוך גופני ומעוניינת לעשות הסבה לסיעוד. יש לי מספר שאלות ואשמח אם תוכלו לעזור לי. 1. אני יודעת שיש הבדל בין תואר לתעודה. השאלה שלי היא האם לאחר קבלת התעודה אני אחשב כבעלת תעודה של אחות מוסמכת או כאחות מוסמכת עם תואר ראשון? כי הרי יש לי כבר תואר...? 2. האם לאחר קבלת התעודה, אוכל להמשיך את לימודיי להיות מיילדת אוש זה רק למי שעשה את התואר של סיעוד? 3. האם אוכל לשלב יחד קורס פרמידיקים? אני מצטערת על כל השאלות, אבל ממש חשוב לי לדעת כמה שיותר פרטים... תודה רבה!!!!!
עדן צוקר | 07:38  09/06/09
. אני יודעת שיש הבדל בין תואר לתעודה. השאלה שלי היא האם לאחר קבלת התעודה אני אחשב כבעלת תעודה של אחות מוסמכת או כאחות מוסמכת עם תואר ראשון? כי הרי יש לי כבר תואר...? הכרה בתואר ראשון לאחות היא על פי המוסד שבו הקבלת לעבוד ועל פי ההנחיות של משרד הבריאות. 2. האם לאחר קבלת התעודה, אוכל להמשיך את לימודיי להיות מיילדת אוש זה רק למי שעשה את התואר של סיעוד? כדי להתקבל לקורס מיילדות יש צורך בהמלצת המעביד, למי שאין תואר ראשון או שני בסיעוד צריכה להשלים סמינר בסיעוד. 3. האם אוכל לשלב יחד קורס פרמידיקים? בדרך כלל הקורסים מאד עמוסים ולא ניתן לעשות במקביל, אבל אפשר בשלב מאוחד יותר
אני ממש כמוך. אשמח אם תוכלי כתוב לי בבקשה למייל: edelsteingali@gmail.com יש לי כמה שאלות ואולי תוכלי גם להתייעץ איתי... יום טוב:-))
סגור