פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
סטודנטית מנוסה | 18:53  18/08/08
כל מי שחושב או רוצה ללכת ללמוד במכללת אלבאום טיפול בקשיי למידה, אז אל תעיזו להתקרב לשם!!! מניסיון אני אומרת לכם! חוויה לא נעימה! הם שקרנים!! והכסף לא שווה את הלימודים האלה..כל מה שהם מבטיחים ואומרים זה שקר אחד גדול!!! תשקיעו את זה בדברים אחרים או במוסד אחר רק לא שם!!!יבטיחו לכם שיחזירו לכם את הכסף אחרי חודש חודשיים של לימודים?! הם שקרנים! אגורה לא תיראו מהם! וזה לא ניגמר בתשלום ל-4 שנות לימוד שימו לב...הם מאלצים אותכם אחרי ששילמתם כבר לשלם עוד כסף לשנה שניה אתם צריכים לעבור 24 טיפולים שכל טיפול כזה 80 שקל!!!! וזה נכנס אליהם! לא לאף אחד אחר!!!!! וזה לא ניגמר בזה זה גם ספרים! שצריכים לקנות..פשוט בשתי מילים! ל-א ש-ו-ו-ה!!! ראו הוזהרתם!!!!
אח אחד | 21:22  19/08/08
היי סטודנטית! אני אח במקצועי כבר 3 שנים וחשבתי לעשות קורס טיפולי בסגנון הזה,על מנת להיות עצמאי בעתיד ולפתוח קליניקה טיפולית. הייתה לי התלבטות בין מכללת אלבאום לבין מכללת כישורי למידה. מאחר ופסלת את מכללת אלבאום, האם את מכירה את מכללת כישורי למידה בהנהלת רמי כץ הגישה הנוירו-התפתחותית תפקודית? הם רוצים 25000 ש"ח על קורס של שנה וחצי. הסכום נראה לי הזוי ומוגזם ולכן אני מתלבט. מה דעתך?
סטודנטית מנוסה | 22:42  20/08/08
אני מבינה את התלבטות שלך..אך גם רצוי שתבין שמכללות כאלה לוקחות סכומים כאלה עצומים, כמו כן אם אתה באמת מעוניין לגבי מכללה אני לא יכולה לתת לך תשובה מקצועית כי אני למדתי רק באלבאום שהם איכזבו אותי כ"כ שאני לא רוצה "שיפלו" אחרי עוד חבר'ה שבאמת רוצים להצליח בחיים.. חוץ מזה שהתעודות שלהם לא כאלה מוכרות אחרי בירורים..ואת כל זה אני אומרת מתוך חוויה לא הכי נעימה! לגבי המכללה השניה אני לא מכירה, רצוי שתברר ולא תרוץ להירשם זה הכי חשוב תברר את כל הפרטים הכי קטנים ותראה על מה אתה חותם..! :) אני מאחלת לך רק הצלחה! ושתוציא את הסכום הלא קטן הזה על מכללה שבאמת תביא לך הצלחה ענקית! ולא סתם דיבורים באויר..
סגור