פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
לי | 02:31  13/08/08
היי יואב, ראשית, אני לא אחות במקצוע, אני רק "חושבת" לעשות הסבת אקדמאים לסיעוד במסגרת המסלול הישיר למיילדות. ובהחלט, לפני שאני עושה את הצעד הזה אני חושבת לא פעמיים אלא עשר פעמים (כמו שייעצת). קראתי את תגובותיך בפורום, והתעוררה לי שאלה: למה אתה לא עובר לעבוד בקופות חולים? עד כמה שאני יודעת, שם לא תיאלץ לבצע עבודות נחותות ומשפילות, לא תעבוד לילות, שבתות וחגים, וגם השכר טוב יותר... אגב, אני מכירה בנות שעזבו תפקידים נחשקים בהיי-טק עם רכב, פלאפון וכל התנאים, עשו הסבת אקדמאים ועובדות בטיפות חלב או בחדרי לידה, והן מאוד מאושרות עם הצעד שעשו...
יואב | 22:28  15/08/08
התכנון שלי זה באמת לעבור לקופ"ח . מאוד בקרוב.. זו למעשה האופציה האחרונה שלי כנראה להישאר במקצוע. כי אני לא מתכוון להיות פיליפיני אקדמאי..
לא ידעתי את זה-חידשת לי,יואב.
רציתי לשאול אם אחרי לימודי תואר ראשון אחות מוסמכת ניתן להתקבל לרפואה. כי אני חולמת להיות רופא מנתחת(פלסטית) ולא התחלתי עדיין תואר אבל חשבתי לעצמי מה הדרך הטובה ביותר להגיע לשם. (קשה לי להאמין שאני יוציא מעל 700 בפסיכו) ואני גם לא גאונה... אולי ניתן לילמוד בחו"ל(יש לי אזרחות גרמנית)
סגור