פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
1.מהראיון הבנתי שיש המון חומר שמועבר באנגלית ואני לא ספצית באנגלית(4 יחידות בקושי) 2.הבנתי שהילמודים מאוד מאוד קשים ביולוגיה כימיה וכ'ו (אף פעם לא למדתי ביולוגיה וכימיה..) האם אני צריכה לחשוש מזה??? אני אפילו שקלתי לבטל את ההרשמה... 3.אנשים שלומדים בהווה או למדו בעבר ועוסקים בתחום שיכולים להביע דעה לגביי קושי הילמודים האם הם באמת עד כדי כך קשים? ולגבי העבודה באופן כללי האם מומלצת גם מבחינת עבודה ומבחינת מקצוע וכל היוצא בזה??????? זה דחוף בבקשה!!!
עדן צוקר | 22:39  03/08/08
רוב הסטודנטים שמתקבלים ללימודי סיעוד רמת האנגלית שלהם דומה לשלך, השאלה כשתידרשי לקרוא חומר באנגלית מה תעשי? האם תנסי לקרוא ולהתמודד? אם תעשי כך מהתחלה, ההתחלה תיהיה קשה אבל הרווח יהיה כולו שלך, כי האנגלית שלך תתשתפר מאד. לגבי רקע בביולוגיה, אכן זה עוזר , אצלינו במכללת עמק יזרעאל לאנשים ללא רקע מדעי, עושים קורס קדם במדעים כדי להקל עליהם את הלימודים בהמשך. הלימודים קשים מבחינת זאת שצריך להשקיע, אבל אם את חרוצה ומוכנה להשקיע, אני מאמינה שזו משימה אפשרית בהחלט
אחת שלומדת סיעוד | 13:09  06/08/08
אני סטודנטית שלומדת באוניברסיטת תל אביב ושום שיעור לא מועבר באנגלית(!)למרות זאת יש ספרים ומאמרים שצריך לקרוא אבל למשל הספר של אנטומיה הוא הכי קל שיש והוא באנגלית, אין אף אחד שהתלונן שהוא קשה מידיי ולפעמים הספר מסביר יותר טוב מהמרצה בשיעור.. 2.כל הלימודים הם קשים לא משנה מה תלמדי אז בלי לחץ..רוב האנשים שיהיו איתך בכיתה לא למדו כימיה/ביולוגיה וכ"ו.. 3.הלימודים הם קצת כיף,זה מעניין מ-מ-ש לומדים על כל המחלות ותרופות שלרוב אנחנו משתמשים בהם ביומיום. העבודה היא למי שרוצה לעבוד בזה למרות שהיום אפשר לעשות ה-מ-ו-ן עבודות בהרבה תחומים עם תואר בסיעוד.העבודה היא מאוד מגוונת. והכי חשוב (בשבילי..) יש בה המון סיפוק-כאשר העבודה (בבית חולים)היא לעזור לחולה במצב שהוא לא רגיל,טרומה בשבילו,והרבה לחץ ובדיוק במשבר הזה האחות נכנסת ומנסה (ולרוב מצליחה!)לעזור לו!! אז שיהיה לך בהצלחה!!! ואל תחששי לפנות לסטודנטים בשנה ב' ג' וד' הם כולם ישמחו מאוד לעזור!
שלומדים את המקוצע אבל אני לא ממש מכירה כאלה לכן הפנתי את השאלה לפורום.. סתם שאלה התנסית כבר בלקיחת דמים כי ראיתי שמישהי העלתה את השאלה על בדיקות דם ולרגע חשבתי אם אני יוכל לעמוד בביצוע בדיקת דם כי כרגע זה נורא מרתיעה אותי!! אז אם התנסית איך היה והאם חששת מזה לפני?! תודה...
לילך | 19:47  07/08/08
אני כעת לקראת סיום שנה שניה בלימודי סיעוד ואני חייבת לציין שאם הייתי יודעת עד כמה קשים הלימודים(יש רופאים שלומדים את החומר שלנו)מול השכר המצופה(שכר מינימום)לא הייתי מתחילה ללמוד למרות כל האהבה שלי לעולם הרפואה. זה פשוט לא שווה את זה.
סגור