פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אניכ 8 שנים טכנאי רנטגן עם שכר של 28 שקל לשעה בבית חולים ממשלתי לא מכובד . אין קידום!אין סיפוק!דרגה 7. באוקטובר אהיה דרגה 8,ואז לא מתקדמים אוטומטית בדרגות ,נשארים תקועים.וצריכים ללקק לטכנאי הראשי(שאין לא תואר בכלום),אבל הטכנאי לא יעלה לך דרגה בשנים הקרובות לא בגלל שאתה טכנאי מעולה אלא הוא רוצה לרצות את ההנהלה בכך שהוא חוסך גרושים לבית החולים. בקיצור אני בן 34 ,ואני מעוניין לעשות הסבה שנתיים,ואח"כ לעבוד בבית חולים פסיכיאטרי כי שם משלמים טוב יותר. דרך אגב אשתי אחות 5 שנים ןהיא מקבלת כ 31 שקל לשעה (עברה אותי ב 4 שקלים).אני דואג איך אעבוד בזמן הלימודים,האם אצטרך רק לשבת בבית וללמוד כי הלימודים קשים?
ראשית אני אח מוסמך מזה 3 שנים. על המקצוע אולי אין לי צורך לספר לך כי אשתך אחות, ואני מופתע שהיא ממליצה לך ללמוד את המקצוע.. כי המקצוע קשה,שוחק,עבודה שחורה,תובענית ולא מתגמלת. דרך אגב אני עובד בבית חולים ממשלתי עם 3 שנות וותק ומקבל 30 ש"ח לשעה,כך שאני לא מבין איך אשתך מקבלת כמעט את אותו הסכום לאחר רק 5 שנים!! בכל אופן כן הלימודים קשים,הרבה התנסויות,כמויות עצומות של חומר לזכור, לא פשוט אבל כמו כל דבר ,עם מעט כוח רצון אפשרי. אני הייתי ממליץ לך ללמוד מקצוע יותר מתגמל כמו בודק תוכנה בהייטק(קורס קצר)או רוקח למשל.. אבל זה כבר שיקול שלך ,בכל אופן שיהיה לך בהצלחה.
עדן צוקר | 22:28  03/08/08
הסבה לסיעוד הוא מסלול לאנשים עם תואר ראשון, בכל מקרה הלימודים לסיעוד מהתחלה או מסלול הסבה לא קלים, נדרשת השקעה רבה ויש תקופות שקשה מאד לשלב לימודים עם עבודה. בקשר לתגמול, אני מבינה שזו נקודה קריטית עבורך, אני מציעה לך לפנות להסתדרות האחיות לברר באיזה תחומים יש תגמול טוב יותר לאחיות.
סגור