פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
מאיה | 21:57  09/04/08
אני שוקלת ללמוד לאחות מוסמכת ואני בהתלבטות קשה.. בבקשה תעזרו לי.. איך נראה יום עבודה? האם יש בזה ביטחון כלכלי ואפשרויות קידום? האם זה מקצוע מתאים למישהי שמתכוונת להשקיע גם במשפחה? מה התכונות שנדרשות לאחות מוסמכת? איך אפשר לדעת האם זה מתאים לי? תודה רבה !!
שני | 23:00  10/04/08
אני עובדת כ-4 שנים בבי"ח נרשמתי להסבה לסיעוד, מהיכרות עם אחיות אני יודעת שזה המקצוע לאמא למשפחה יש אפשרות לחצאי משרה לעבודה במשמרות-כמובן תלוי איפה עובדים. יום העבודה תלוי בתחום העבודה. מיון, טיפול נמרץ-לחץ. טיפת חלב קופ"ח-רגוע יותר. מדריכת תרופות לחולי סכרת ועוד...
הילה | 22:31  23/04/08
אחות מוסמכת הוא תפקיד מעניין, מאתגר ובעיקר הוא מה שאת עושה ממנו. אם את תלמידה חרוצה, רצינית ועובדת טובה השואפת ללמוד ולהתקדם, אופציות הקידום הם טובות. בהתחלה מתחילים כמו כולם בתחתית, אבל אם רוצים ויש יכולת ניתן בהחלט להתקדם לתפקידי ניהול. המשמרות של אחות בבית חולים שונות ממשמרות אחות בקהילה וכל אחת בוחרת לעבוד איפה שנוח לה. משמרות בבית חולים נקבעות גם לפי בקשה וכוללות בדר"כ גם משמרות ערב ולילה. יש אחים או אחיות שמעדיפים משמרת זו או אחרת. אמהות בדר"כ מעדיפות משמרות בוקר שנגמרות עד 3, ואחרים מעדיפים לילה כי השכר בהם גבוה יותר. ניתן לשלב את משפחה ואת המקצוע בקלות יחסית. תמיד אפשר לבחור גם בעבודה שלא במשרה מלאה כגון: 50% משרה/ 60% וכו' ובכך להתאים את העבודה לחייך. המשכורות לא בשמיים אבל בהחלט סבירות ותואמות את השכר הממוצע במשק. מבחינת תכונות מה שנדרש הוא אמפתיה, סבלנות (העבודה עם אנשים היא לא תמיד קלה), רצון לעזור וגם חריצות וראש גדול. מקווה שעזרתי, בהצלחה
אינסה | 02:29  14/05/08
יום עבודה משתנה ממחלקה למחלקה וכמובן שזה תלוי גם באופי החולים. ביטחון כלכלי ואפשרויות קידום - בהחלט כן. מקצוע שמתאים למישהי שמעוניינת להשקיע גם במשפחה... כמובן שזה תלוי באופייך ובמשמעות המונח "השקעה" אבל בגדול לא תמיד. העבודה (לרוב) כרוכה במשמרות שזה עלול מעט להקשות עלייך. בסופו של דבר לפי דעתי זה מקצוע מש טוב ומשתלם , לפחות לטווח הארוך. התכונות שנדרשות (לכל אחות.. לא רק למוסמכת...) סבלנות אהבת הזולת רצון ללמוד וכמובן לדעת לקבל ביקורת.כל השאר בא עם הזמן, מתרגלים להכל. וכמה שזה ישמע נדוש, אבל רק את באמת, עמוק בתוכך תוכלי לדעת האם זה באמת מתאים לך. שיהיה בהצלחה.
איילת | 14:35  19/05/08
כלכלית- תשכחי מזה זה לא המקצוע לכסף גדול. קידום -תמיד אפשרי תלוי בך. משפחה-אפשרי ביותר אם תלכי לכיון קופת חולים תסתדרי עם זה מעולה. בקיצור לכי על זה ,זה מקצוע מדהים עם המון סיפוק שווה, כסף זה לא הכול בחיים.
איילת | 14:38  19/05/08
תיכנסי לתשובה לדילמת הסיעוד
סגור