פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
. מהות החינוך היא- בדרך, בגישת המורה, האדם ואז התלמיד נפתח לחומר בצורה טבעית וזוכרו. האווירה באנקורי פ"ת "זורמת" ונוטה לחפיפניקיות, מן "שכונה", שכולם מכירים את כולם, זה גובל בחוסר רצינות מתוך הבנה שזה מוסד לימודי מכובד. , החוסר התנהלות, הגישה הלא אישית, ההרגשה של "לעבור על החומר" כדי לסמן עליו X, האילוץ שלי תוך התאכזבות מהמערכת של אנקורי פ"ת גרמו לי לקחת שעורים פרטיים רבים נוספים, במקביל לקורס (ששילמתי עליו)... וגרמו לקשיים רבים. שיטת השיווק בארץ היא מפה לאוזן וקשרים עם אנשים מובילים אותנו להחלטות ובחירה. הייתי רוצה להיות מסוגל להמליץ על אנקורי לכל גורם או תלמיד אפשרי. אבל אני לא!
אלונה | 00:16  14/07/07
שלום אני עומדת לקחת קורס פסיכומטרי למועד דצמבר ואני מתלבטת האם לקחת מאנקורי או מלחמן
רועי גלאם | 21:13  14/07/07
שלום אלונה, תראי באופן עקרוני אני מדריך בלחמן, לכן אני יכול לתת לך חוות דעת על לחמן ולמה הם כן. בנוגע לאנקורי אני לא ממש מכיר, אז אני לא רוצה להגיד משהו שאני לא יודע. מה שכן, אני בטוח שאת יכולה לשוטט פה בפורום ולמצוא חוות דעת,גם שלי לגבי לחמן וגם של אנשים אחרים לגבי חברות אחרות. יום טוב, אם את צריכה עוד מידע את מוזמנת לשאול. רועי.
גם תלמיד לשעבר | 14:57  31/08/07
האווירה באנקורי רעננה (לפחות לפני שנה וחצי) היא מצויינת. היה כיף להגיע לשיעורים, תמיד כשלא מבינים אפשר לשאול והמורה גם תמיד היה נשאר הרבה אחרי שנגמר השיעור (או אם אתה קובע איתו לפני השיעור). אתה יכול להגיע לתגבורים נוספים מעבר למה שיש לך "במערכת" - ואני מאוד מאמין שזו הסיבה שהוצאתי מעל 700. אז יש ויש.
איילת פרץ | 23:23  18/09/07
סגור