פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
מיכה | 23:40  21/07/14
היי אני עשיתי עלייה לארץ לפני שנתיים לכיתה י׳. עשיתי שנתיים תיכון ובגרויות אבל עכשיו אני רוצה לחזור לשוייץ. האם אני יכול לסיים את הבגרות בתור תלמיד אקסטרני? שמעתי שאפשר גם לעשות את הבגרויות בתור תלמיד אקסטרני בקונסוליה בשוייץ. האם זה אפשרי? אם כן אז יש לי עוד שאלה: מכיוון שאני נחשב כעולה חדש, יש לי הרבה הקלות בבגרויות. אם אני חוזר לחו״ל אבל מסיים את הבגרויות בתור אקסטרני אז עדיין יש לי את ההקלות? והאם אני יכול בבגרות אקסטרנית לעשות את גם את המגמה? תודה וסורי אם יש שגיאות כתיב
אורנה מנהלת | 17:31  30/07/14
שלום מיכה, זה אכן אפשרי לפתוח תיק אקסטרני בהנחה שאתה עוזב את התיכון בו אתה לומד כרגע ושאתה מעל גיל 16.חשוב שתדע שניתן להבחן בחול במועד קיץ בלבד. הבחינות מתקיימות בנציגות הרשמית של ישראל . ההרשמה לבחינות, נערכת מ-1 בינואר ועד 15 במרס. פתיחת התיק תעשה באמצעות שלוחות הבחינות והתיקים יועברו לשלוחת ירושלים. אאתה יכול להבחן גם בחלק מהמגמות. לגבי ההקלות -כאשר תפתח תיק אקסטרני תוודא שאת מקבל אותם התעריף ליחידת בחינה, גבוה מזה שבישראל, ויש לברר מהו לפני כל מועד רישום.מספר הטלפון של השלוחה במרכז למשל 03-6164022. בהצלחה!
מיכה | 04:43  02/08/14
תודה אורנה האם יש עוד הבדלים בין אקסטרני לתלמיד רגיל? אם אם אני מסיים את הבגרות כאקסטרני אז זה גם נחשב כאילו עשיתי 12 שנות לימוד או שאין לי אז עוד תעודה חוץ מהבגרות?
אורנה מנהלת | 09:15  15/08/14
תלמיד אקסטרני שעובר בהצלחה את כל הבגרויות מקבל תעודת בגרות כמו כל תלמיד אחר שלמד בבית הספר. 10 יח"ל נחשבים ל12 שנ"ל כך שאם יש לך בגרות מלאה אתה למעשה נחשב כבעל 12 שנ"ל. בהצלחה.
סגור