פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
אהלן ! אני חוזר בשבועות הקרובים מטיול מחול ויש לי כמה שאלות בנוגע להשלמת בגרויות ! תודה מראש לעונים :) ! - האם לדעתם ריאלי להשלים בגרות 5 יחידות ב3 מקצועות שונים במועד הקיץ (לדוגמא היסטוריה גאוגרפיה ועוד משהו ) . אני אתחיל ללמוד ב1 למרץ. - מאיפה כדאי לי ללמוד לבחינות אלה ? המיקודיות מספיקות ? (אני חיב ציון גבוה מאוד ) . אשמח אם תתנו לי המלצה על מיקודית מסוימת. - אני מתכוון ללמוד עצמאית . יש למעשהו דוגמר ללוז למידה עצמאית ? - האם קיימת בחינה של 5 יחידות באזרחות ? אם כן, האם גם אליה קיימת מיקודית ? - האם ידוע לכם תאריך בחינת הבגרות בגאוגרפיה ? תודה רבה מראש !!
מנהל פורום בגרויות | 19:24  08/02/14
שלום אופיר, 1. זה מאוד תלוי כמה זמן תקדיש לזה ומהי היכולת האישית שלך בלמידה עצמאית לכמות חומר כזו אך בהחלט אפשרי. 2. המיקודיות הם כלי עזר נוסף הייתי ממליצה לקחת קורס מסודר ואם אין באפשרותך לפחות כמה שיעורים עם מורה מוסמך. 3. מועד הבחינה בג"ג כרגע הוא ב26.5 אך זה יכול להשתנות- יש לעקב באתר משרד החינוך. בהצלחה!
ממליץ לך לפצל את הבגרויות ל2 בלבד כרגע. אל תשכח שאחרי תקופה ארוכה שלא ישבת בכיתה יש את השוק הזה שלוקח לפחות שבוע להתגבר עליו. ממליץ לך להתחיל עם ג"ג משום שזה מקצוע קליל. לדעתי במכללה המשותפת ניתן עוד להתחיל קורס. ואת שאר המקצועות תחל בסמסטר הבא. ככה תשיג ציונים גבוהים יותר
סגור