פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
היי אני ממש מתלבטת לאיזו מכינה להרשם כדי להעלות את הממוצע שלי, האם לתנך או להיסטוריה, הבנתי ששניהם קשים אבל הרוב אומר שהיסטוריה ממש קשה. אני כמעט לא מוצאת חומר של היסטוריה של הבגרות של 3 יחידות נוספות. מה גם שבהיסטוריה אני צריכה להגיע לציון נמוך כדי להגיע לממוצע שאני צריכה, לעומת תנ״ך. ועוד שאלה, אני בשנת השלמה, בסופו של דבר איך תעודת הבגרות מתעדכנת? היא מגיעה לבית ספר במחשב מחדש? לא ממש ברור לי העניין הזה..
שלום מורי, אין תשובה חד משמעית מה עדיף, אם בהסטוריה את צריכה ציון נמוך יותר לעומת תנ"ך זה הכיוון שאני הייתי ממליצה יותר. לשאלתך השנ ייה יישלח אליך הביתה ספח עם ציון הבגרות הנוסף. בהצלחה!
תודה רבה על המענה, פשוט בגלל שאין לי בגרות מלאה ואני רק עכשיו משלימה, אפילו לא קיבלתי תעודת ציונים, הכל בבית הספר (אני בוגרת תיכון משנת 2007) ולכן אין לי מושג איך עושים את זה.. אם זה מגיע לבית הספר, אם עליי לקחת מבית הספר גם את הגליון הישן וגם את הספח החדש כשי להרשם ללימודים גבוהים?
הי מור, ממליץ לך להירשם לבגרות בתנ"ך. בעיני, ההבדל המהותי בין הבגרויות הוא העומס במבחן עצמו. המבחן בתנ"ך מורחב בנוי משלושה מבחנים שביניהם יש הפסקה, ואילו המבחן בהיסטוריה בנוי ממבחן אחד המכיל את שלושת היחידות ללא הפסקה (כמעט 4 שעות). חומר להיסטוריה מורחב תוכלי למצוא באתר של אתי רפאלי (המכון היחיד שמוכר מיקודית להיסטוריה מורחב). אם תצטרכי סיכומים לאחד מהמקצועות או אם יש לך עוד שאלות את מוזמנת לשלוח מייל: matan20b@gmail.com
היי מתן, אני רוצה להשלים ל5 יחידות בתנ"ך אבל אין לי שום מקורות ידע ולא מצאתי רשימת נושאים מסודרת. לפי תשובתך למור נראה כי אתה מבין ולכן אשמח אם תוכל לעזור לי בזה. בתודה מראש.:)
היי ליאור, מצ"ב רשימת נושאים מאתר מפמ"ר תנ"ך: http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Tochniyot_Limudim/MikraMam/TochnitAlYesodi/YechidotMurchavor/Yechida3AinD.htm http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Tochniyot_Limudim/MikraMam/TochnitAlYesodi/YechidotMurchavor/Yechida4.htm http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Tochniyot_Limudim/MikraMam/TochnitAlYesodi/YechidotMurchavor/ExternimAinD.htm בהצלחה, מתן
סגור