פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
היי מה שלומכם? (: אתם יודעים אולי מתי (בערך) יצאו המיקודים של בחינות הבגרות קיץ 2013 ? אני יודעת שזה סמוך לבחינות, אבל כמה סמוך? חודשיים לפני הבחינה? (אני לא יודעת מתי הבחינות עצמן, אז אם תוכלו לתת לי כיוון מתי הן בערך מתקיימות ממש אשמח) אני יודעת בגדול את החומר של כל המקצועות, אני בעיקר רוצה לשפר ציונים. אתם חושבים שזה מספיק ללמוד מספרי מיקוד וקצת מורה פרטי? ושאלה אחרונה - האם למקצועות אנגלית ומתמטיקה יוצאים מיקודים? תודה רבה ויום מקסים!
הי יערה, אני אחרי צבא ואני משלימה עכשיו בגרויות. אני עובדת עכשיו בחברת "רכס" שהם מוציאים מיקודיות (יצא לי ממש טוב לעבוד שם עכשיו כי אני מקבלת הנחות על הספרים ;)) בכל מקרה, לאנגלית יוצא מיקוד ולמתמטיקה אין מיקוד- כל החומר שיש נבחנים עליו. אני אישית לומדת רק מהספרי מיקוד ולפי הבגרויות שעשיתי בתיכון יש לי אחלה ציונים במקצועו שלמדתי מהספרי מיקוד.. תכנסי לאתר הזה- ממליצה בחום להזמין ספרים של רכס ויש הנחה עד מחר של 50% על הספר השני :) https://www.mikudim.co.il/ שיהיה לכולנו בהצלחה! :)
מנהל פורום בגרויות | 10:50  09/03/13
לרוב המיקודיות מתפרסמות בערך כחודש לפני הבחינה. הבחינות עצמן הם בין מאי-יולי. זה מאוד תלוי ברקע שלך וביכולת הבנה שלך, יש כאלה שזה יספיק ויש תלמידים שצריכים קורס ועזרה נוספת. למתמטיקה אין מיקוד יותר ולכן אין ספר מיקוד. לאנגלית יש. בהצלחה
סגור