פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
שלום, אני באמצע קורס פסיכומטרי בלחמן (התותחים)... הממוצע בגרות שלי (עם הבונוסים) הוא 97. ראיתי באתר של אוניברסיטת ת"א שאפשר להתקבל לתואר במדעי הרוח ללא פסיכומטרי בתנאי שיש לי ממוצע בגרות של 100. אז אם אני מבינה נכון אני יכולה לשפר ב-3 נקודות וזהו. האם כדאי לי לנסות לשפר בגרות ולהרוויח את 3 הנקודות האלה ואז לא אצטרך פסיכומטרי? ואם כן באיזה מקצוע את ממליצה לשפר שהוא לא קשה מידי?
מנהל פורום בגרויות | 21:33  09/02/13
שלום ענבל, במידה ואת מעוניינת ללמוד מדעי הרוח אכן שיפור הממוצע נראה כדרך הקצרה ביותר אך מאחר ואת באמצע קורס פסיכומטרי ולתחום מדעי הרוח את יכולה להתקבל גם עם ציון פסיכומטרי לא גבוה במיוחד, הייתי ממליצה לך להמשיך את הקורס ולפתוח לפניך אפשרויות קבלה נוספות. אם תחליטי לשפר את הבגרויות הייתי ממליצה על קורס גאוגרפיה 5 יחל שנותן בונוס לממוצע ונחשב לסביר מבחנת רמת הקושי שלו. את יכולה להכנס ליועץ שלנו בסניף לפגישה מסודרת.
הי ענבל, את מוזמנת גם להשתמש באפליקציה שלי - מחשבון ציונים המאפשרת לך לראות לאילו חוגים את מתקבלת בכל מוסדות הלימוד בארץ בצורה קלה ופשוטה. ובחינם. https://itunes.apple.com/il/app/mhsbwn-zywnym/id564462879?mt=8
סגור