פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
אורי | 04:43  09/08/12
שלום, אני לאחר שירות צבאי. ואני מתכנן להשלים בגרויות בסמסטר הקרוב. נרשמתי לקורס בספרות ותנ"ך, ואני מתלבט האם ניתן לקחת גם קורס מתמטיקה 3 יח"ל. מבחינת שעות מערכת, זה מסתדר. האם לדעתך יווצר לי עומס לימודים גדול מדי? האם כדאי להפריד בין מתמטיקה לשאר המקצועות? האם בגרות ב-3 יח"ל, תהווה בסיס חיוני ל-4 יח"ל, שיתכן ואעשה לאחר מכן, או שמא עדיף יש להכנס לקורס של 4 יח"ל?
מנהל פורום בגרויות | 08:00  09/08/12
שלום אורי, קורס מתמטיקה גם ברמת 3 יחל הוא קורס עמוס מאוד. נלמד חומר רב הדורש המון תרגול בזמן קצר יחסית של כמה חודשים. לכן המלצתי היא לא לשלב אותו עם שני הקורסים הראשונים שלקחת אלא לעשות אותו בנפרד. לגבי רמת יחידות במתמטיקה- כדי להגיע מוכנים לקורס 4 יחל צריך את הרקע הבסיסי של 3 יחל. במידה והוא חסר לך זה בהחלט חשוב ביותר להתחיל מ3. קיצורי דרך במקרים כאלה לרוב גורמים לחוסר הצלחה וחבל. מקווה שעזרתי.. בהצלחה!
אורי | 12:46  09/08/12
הדעות מאוד חלוקות בנושא. התייעצתי עם מס' אנשים, וכל אחד מביע דעה שונה באופן קיצוני. עשית הקורס עכשיו פשוט תחסוך לי זמן יקר בהמשך. במידה ואני רק לומד, כמשרה מלאה. האם לדעתך זה עדיין לא מומלץ? אני מאמין שלימודים אקדמאיים הם לא פחות לחוצים ועמוסים. עדיין אין לי החלטה ברורה.
סגור