פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
ליטל | 13:56  23/05/07
יש למשהו המלצה ללימוד פסיכומטרי ב יואל גבע או HIGH Q או קידום אשמח לשמוע
רועי גלאם | 18:00  24/05/07
הי ליטל, תראי באופן עקרוני בכל החברות אפשר ללמוד את כל החומר למבחן הפסיכומטרי, השאלה העקרונית היא מה היא שיטת הלימוד, איכות המדריכים, ואופי הקורס שאלו דברים שאני מעריך שאת יכולה לבדוק עם אנשים שעשו קורס כזה בכל חברה שהיא. שיקול נוסף שאמור להניע אותך הוא מה עלות הקורס או במילים אחרות מה התקציב שלך לטובת העניין וזה לא אומר שקורס זול יותר הוא בהכרח קורס פחות טוב, ניתן למצוא קורסים מעולים שמסובסדים ע"י הצבא לחיילים משוחררים( כדוגמת לחמן), או קורסים שמסובסדים ע"י גופים פרטיים וזה בד"כ תלוי במקום המגורים. בכל אופן כל אחת מהחברות שהזכרת תהיה טובה לצורך הכנה לבחינה, רק שבאמת שווה לבדוק את הפרטים הקטנים. יום טוב, מקווה שעזרתי.
טל .ר. | 16:35  30/05/07
היי איש........ אני כרגע עוברת קורס פסיכומטרי ב H.Q ואני ממליצה עליהם בחום..... אני לא יודעת באיזה איזור אתה בארץ אבל אני עושה באיזור הקיריון והמורים פשוט מעולים, כל כך איכפתיים ומשקיעים, אין דברים כאלה, חוץ מזה שיטת הלימוד שלהם שונה מכל קורס אחר הם בנוסף לשיעורים ולספרים עובדים עם תוכנה מיוחדת במחשב שדרכה אתה לומד את המילים, יש מלא משחקים לכל נושא שלומדים והשיטה הזו פשוט עובדת כי גם כשאין לך חשק ללמוד אתה יושב ומשחק ומנסה לשבור שיאים והחומר נכנס לך למוח גם אם אתה רוצה וגם אם לא..... בקיצור... בטח הבנת שאני בעדם... אם יש לך איזושהי שאלה...
תוכלי לתת לי יותר פרטים אני יודה לך מאוד. כמו למשל, כמה הוא עולה- אני למשל בשירות לאומי יש הטבות? כמה שיעורים נכללים בתוך הקורס, ובכלל יש להם אתר אינטרנט ?
סגור