פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
רונה | 20:18  17/05/11
מה אני יכולה לעשות????????? עשיתי שאלון ג באנגלית בסופו של דבר אני משווה את התשובות האמריקאיות עם מישהט שישב לידי ואני רואה שאותן תשובות סימנו ומה הקטע המסריח פה ששניהן היו שגויות ואני מפחדת כי שלי היה גרסא א ולו היה אולי גירסא ב מה אני עושה??? יש לי גם בגרות בתנ"ך לעשות מה העונש שיתנו לי על זה? ואם יתנו לי פסילה ? אני אכול לגשת למועד ב ? ואני אוכל להגיש עירעור?
רונה | 19:59  20/05/11
אני רוצה לציין שהשאלות היו אמריקאיות
מורן ששון | 11:27  24/05/11
שלום כרגע אל תלחצי , ברגע שתקבלי את הבגרות במידה ויהיה לך חשד את יכולה לערער עליו במידה והערעור לא מתקבל החשד הופך לפסל ובמקרה הכי גרוע עליך לבצע את השאלון בשנית כדי להסירו. לגבי מועד ב במידה ויש חשד עליך לברר מול המזכירות האם מאשפרים זאת בהצלחה
רונה | 06:10  29/05/11
רגע רגע אני רוצה לראות אן הבנתי נכון אם חס וחלילה רושמים לי חשד להעתקה אני מגישה עירעור ואם הם לא מקבלים זאת המבחן נפסל לי ואני יעשה אותו שוב? ופסילה אני יודעת שאני אצטרך לעשוצ מועד ב ועוד משהו יש לי בגרות בתנך שאני צריכה להשלים לפי דעתך הם יהיו עד כדי כך רעים שלא יתנו לי לגשת?, אני צריכה להירשם למכינת בגרויות עד אוגוסט ככה ויקח זמן עם שאני יגיש אני יודעת שאני סתם נלחצת אבל זה ממש חשוב ליי!!!!!!
רונה | 11:22  29/05/11
אם יש לי חשד אני עושה שוב את השאלון בשביל להסיר זאת?? הם בכלל יתנו לי????????
סגור