פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
אור | 22:18  30/08/10
כרגע ממוצע הבגרויות שלי הוא 81.חסרה לי בגרות במתמטיקה ב-3 יח'-ובתעודה עצמה כתוב לי שאני זכאי לתעודת בגרות.יש לי עוד שלושה מקצועות לשפר,גאוג',הבעה עברית,והיסטוריה,אני רוצה להיכנס למסלול במדעי הרוח,האם כדאי בכל זאת לשפר את הבגרויות,ולעשות פסיכומטרי,או להיכנס לאונ' בר אילן דרך מסלול לימודים כלליים כמו שאימי מייעצת לי-ובסופו של דבר לעשות פסיכומוטרי.אם זה להשלים בסוף בגרויות אז היכן כדאי?או שהדרך השנייה עדיפה?
ערן | 07:58  31/08/10
שלום אור, עדיף ללמוד לתואר ספציפי מאשר לתואר כללי. אני ממליץ לבחור תחום שמעניין אותך וללמוד אותו באוניברסיטה. אם זה כרוך בשיפור בגרויות, אני חושב שכדאי לעשות זאת. לא כל כך הבנתי את השאלה לגבי מתמטיקה. לא ניתן לקבל תעודת בגרות אם חסר לך מתמטיקה, אלא אם כן, קיבלת פטור ממתמטיקה וזה די נדיר. אם אתה מעוניין להתייעץ, תוכל לשלוח לי מייל: hebrewbagrut@walla.com ואשמח לעזור! ערן.
מורן ששון | 15:04  02/09/10
אור שלום התבטות בהחלט קשה כי מצד אחד B.A כללי מכניס אותך כבר עכשיו לאקדמיה לפי דברייך בבר אילן אל כשמו כן הוא כללי ואין התמקדות במקצוע ספציפי ובמידה ואתה מעוניין לבצע אחרי זה מעברים לא בטוח שכל הקורסים יתחשבו למדעי הרוח תנאי הקבלה אינם גבוהים במיוחד מבחינת ממוצע ציונים ופסיכומטרי אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ בבית ספר הפרטי המוביל בארץ לחמן 1800400500 אשמח לפגוש אותך
צחי | 09:16  06/10/10
שלום לך, תראה, אני אישית ממליץ לעשות פסיכומטרי בלי שום קשר. בנוגע לשיפור הבגרויות, אתה צריך לברר מהם בדיוק תנאי הקבלה לתחום אותו אתה רוצה ללמוד. האם 81 זה אחרי הבונוסים או בלי? למשל לכל מי שלמד במגמת פיזיקה יש בונוס של 30 נקודות בתעודת בגרות.
סגור