פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
אנונימי | 12:06  22/01/10
שלום. בתחילת הבגרות חבר שלי ישב רחוק ממני ,ולא היה סיכוי שנעתיק. אחרי זה בקטע שמיעה הוא ביקש לעבור, והעבירו אותו לידי. בסוף הבחינה התברר ,שעשינו טעויות דומות(לא העתקנו!). נגיד אני סימנתי 3 באמריקאית ואז מחקתי וסימנתי 4.(התשובה הנכונה הייתה 3 בגרסא שלי ו4 בגרסא שלו) והוא גם סימן 4. ובעוד שאלה אני כתבתי בסוף OUTSIDE וגם הוא. ועוד שאלה ששנינו עשינו בה את אותו הטעות. זה נראה שהעתקנו ,אבל לא העתקנו ואני מפחד לקבל חשד רק בגלל זה. עכשיו הבגרות הייתה ביום חמישי ,ואני רוצה לדעת האם אני יוכל לבקש מהם שלא ישלחו את הטופס בגרות למשרד החינוך?(אני כל כך מפחד מהחשד הזה ,כי קראתי שאולי יבטלו לי את כל הבגרויות ,ואני לא יקבל תעודת בגרות). ואולי אני יוכל לבקש ממשרד החינוך לא לבדוק את הבגרות? בבקשה תעזרו לי אני בלחץ!!!!!
אנונימי | 21:28  23/01/10
בררתי ,והבנתי שהמבחנים מגיעים ישר למשרד החינוך. אני רוצה לדעת מה קורה ,אם אני יקבל חשד? אני יכול לערער על זה?, מה קורה אם הערעור אינו מתקבל? אני צריך לגשת למועד ב' או שמבטלים לי את הזכות לגשת שוב לבגרות באנגלית(=אין תעודת בגרות)? בבקשה זה דחוף לי!!!-עניין של חיים ומוות!
אסף ריגר | 14:01  24/01/10
ראשית תוכל אכן להגיש ערעור ויש סיכוי שהוא יתקבל שנית, לא כל הבגרות מתבטלת, אלא תהיה חייב לגשת שוב לשאלון הספציפי בו קיבלת חשד, וזה הכל אל דאגה
סגור