פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
בתאל | 20:57  22/09/09
שלום בשנת 2007 ,כיתה י' אני עשיתי בגרות בלשון במועד קיץ ולא עברתי (קיבלתי 46) ובבית הספר אמרו שאני לא צריכה לעשות בגרות חוזרת מכיוון שזה משתכלל עם חיבור (בחיבור קיבלתי 75) 1 אז רציתי לדעת האם זה באמת משתכלל? ובאותה שנה עשיתי בגרות בהיסטוריה במועד קיץ וגם לא עברתי אך שנה אחרי זה עשיתי אותה שוב ןעברתי אותה וקיבלתי 64 2 ובכיתה יב' עשיתי בגרות באזרחות במועד קיץ ולא עברתי מכיוון שהמורה (סליחה על הביטוי) דפקה אותי ולכן לא עברתי את אותה בגרות(קיבלתי באזרחות 52) ובבית הספר אמרו שרק אם יש בגרות אחת שלא עברתי אז זה ישתכלל ואם לא אני יצטרך לעשות את אותה בגרות שוב אך לצערי שינו את המתכונות של הבגרויות באזרחות וזהו אני אובדת עצות אשמח לתשובה ומקווה שתיהיה בשורה טובה
בתאל | 17:13  23/09/09
בבקשה תענו להודעה שלי זה חשוב ליייייייי פליזזזזזזזזזזזזזז
אסף ריגר | 12:30  24/09/09
אז ככה: 1. לגבי לשון - זה באמת משתכלל, ואמור להיות לך ציון עובר 2. מדובר על היס' א' או היס' ב'? לא משנה, עם עשית ועברת זה מה שחשוב 3. מותר לך ציון נכשל אחד בתעודה שציונו מעל 45, ז"א אם זה הנכשל היחיד שלך, את תהיי זכאית לבגרות מעבר לזה את יכולה לברר את כל הדברים במזכירות בבית הספר.. בהצלחה!
אני זו שכתבתי את ההודעה על הבגרויות שלא עברתי ואם לשון והיסטוריה משתכללים ביחד אז אזרחות נקרא הנכשל היחיד? ואז אני זכאית לבגרות?
סגור