פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
יוחן | 18:59  04/12/08
אני תלמיד בתיכון, האם יש לי אפשרות לפרוש מהב"ס ללמוד מהבית, לגשת לבגרויות (5 יח"ל מטימטיקה אנגלית פיזיקה,אלקטרוניקה וכו') ולקבל תעודת בגרות מלאה? מה צריך לעשות כדי לקבל אישורעל כך? תודה רבה.
אסף ריגר | 19:56  04/12/08
ראשית בן כמה אתה? ברמה העקרונית אתה יכול לעזוב את בית הספר ולהשלים בגרות אקסטרנית, אך קח בחשבון שתצטרך להשלים כך את כל המקצועות שעוד לא עשית בהם בגרות. כמו כן, חשוב להדגיש שהבג' האקסטרנית היא בגרות עיונית, כך שאם היית בתיכון טכנולוגי ייתכן וחלק מהבגרויות שעשית/תכננת לעשות יהפכו להיות לא רלוונטיות עם הפיכתך לאקסטרני
מאיה | 08:55  10/05/09
אני תלמידה אקסטרנית ואני יענה לך מתוך ניסיון, אם יש לך סבלנות ואתה מאמין שאתה יכול לשבת ללמוד לבד לכל בגרות אז אני חושבת שכדי לך לעשות את זה, מנסיון זה בכלל לא קשה, בעצם להרבה אנשים זה יותר קל, אני הוצאתי ציונים ממש גבוהים לאחר שפרשתי מבית ספר. מה שכן אתה יכול לעשות 5 יח' מתמטיקה ואנגלית אבל אין לך אפשרות לעשות פיזיקה ואלקטרוניקה, אתה צריך לבחור מקצוע כמו גאוגרפיה או מדע"ה (יש עוד אפשרויות). אם אתה עדיין מעוניין אז מה שצריך לעשות זה לעזוב (בכל זמן שתרצה אני עזבתי באמצע שנה) ולפתוח תיק אקסטרני בשלוחה הקרובה לביתך. התיק פתוח ל-7 שנים, אם תרצה שאני אסביר יותר תכתוב לי לאימייל, אם החלטת להשאר בבית הספר, בהצלחה גם.
סגור