פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
אני עכשיו הולך להשלים בגרויות. והייתי בפגישות יעוץ בכמה מקומות. כולם נחמדים וחביבים. כולם מבטיחים על איכות מוריהם ועל השירות המסור וכו'. מקום אחד שהיה נראה רציני ומקצועי יותר מהשאר (אם כי גם השאר נראו טוב) אבל הפער במחיר בין המקומות הגיע ללמעלה מ10,000 ש"ח. האם זה משתלם? איך בעצם אפשר לבחור מקום טוב? האם שכר הלימוד מעיד על האיכות? לאיזה דברים כדאי לשים לב? האם יש למישהו המלצות על מקומות? בבקשה תגובות מפורטות!!!
דלית | 19:03  13/11/08
שלום רב, בסוף היום אם בית ספר טוב או לא טוב תלוי באיכות המורה וביחס אישי אני למדתי בעבר בבית אחד והיה מצויין ואחכ עברתי למורה פרטי שמלמד גם כן בקבוצות קטנות והוצאתי תוצאות נפלאות במתמטיקה. נשאר לי עכשו רק אנגלית שווה לך לבדוק איתו אם יש לו מקום בקבוצה. כל קבוצה שלו עד 5 תלמידים וזה ממש לא יקר. קוראים לו יונתן גולן - yo.golan@gmail.com 0527268074
אור שלו | 19:25  13/11/08
אין לי ספק שכל מקום מציע לך את המורים הטובים ביותר ואת השירות המדהים ביותר, אני חושבת שמעבר להכל כדאי לך לשקול כמה נושאים ולשאול את עצמך מספר שאלות, האם אני מכיר מישהו שלמד באחד מבתי הספר ויכול להתייעץ איתו? כמה שנים קיים בית הספר? כמה סניפים יש לאותו בית ספר? כמה שנים הוא קיים? בית ספר שמחזיק מספר גדול של סניפים וקיים כבר שנים רבות, משמע בית ספר מנוסה, יעיל, טוב ובעיקר יוכל להביא אותך לתוצאות גבוהות וטובות. באיזה בתי ספר היית?
דובי | 19:20  20/11/08
בדקתי באמת על פי חבילות. הייתי באנקורי, לחמן, יואל גבע, ודיברתי בטלפון עם עוד כמה! כולם עושים לעצמם יחסי ציבור טובים. אם כי לחמן וגבע היו נראים לי המקצועיים יותר. אלא שיש הבדל במחיר: משהו כמו 15,000 הפרש!!!! מאוד תמוה למה יש כזה הפרש גדול! אני מקוה שאני אמצא את עצמי במקום הכי טוב!
המחיר מעיד על האיכות, אם כי יש מלא מבצעים וחבילות. אז תבדוק! בכל מקרה אני ממליץ על היי קיו. מקצוענות נטו בלי קישקושים, אחלה חברה, שמתים שתצליח ואווירה סבבה ולא פלצנית.
סגור