פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
תלמידת תיכון | 22:52  30/06/08
שלום רציתי לדעת אם אני לא אהיה מרוצה מציון בגרות מסוים האם יש לי אפשרות לגשת לבגרות שוב? שמעתי שיש כזה דבר שנקרא בגרות חורף? אפשר קצת פרטים?
אור שלו | 15:20  01/07/08
מועדי בגרות יש בקיץ ובחורף, כיוון שאת עדיין תלמידת תיכון, תצטרכי לבקש מבית הספר שלך שיזמינו עבורך שאלון ולא בטוח שהם יסכימו. במידה ואחרי התיכון את רוצה להשלים מקצועות או לשפר, את יכולה לגשת באיזה מועד שאת רוצה, גם מועד אחרי מועד. *מקצועות מוגברים - רק בקיץ. בהצלחה!
לאור | 17:09  01/07/08
ממה שאני הבנתי... מועד חורף לא קשור לבית ספר? פשוט צריך להירשם עצמאית ולהגיע עצמאית ושאין קשר כלל לבית הספר ושהבחירה היא שלי אם אני רוצה לגשת שוב לבגרות או לא? לא ככה?
בדר"כ, לתיכונים יש מסלול בגרויות שהם מתכננים עבור התלמידים שלהם. למשל, אם נבחנתם כבר על היסטוריה א ולא תלמדו את זה יותר, לא בטוח שהתיכון יסכים להגיש אותך לשאלון שלא למדת אליו בשנה הלימודים הנוכחית. בתאוריה, זאת אכן אמורה להיות הבחירה שלך אך זה לא כך. ברגע שתסיימי תיכון, תוכלי להזמין לעצמך איזו בגרות שתרצי, באיזה מועד שתרצי (למעט מוגברים שנבחנים עליהם רק בקיץ). גם במקרה הזה את מזמינה את השאלונים דרך התיכון שלך אך בזה מסתכם המגע שלך עם התיכון ואין להם אף השפעה עליך או על הבגרות.
סגור