פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
דניאל | 08:14  20/05/08
שלום רציתי לברר אם קיבלתי נפסל בהיסטוריה במועד חורף ואני רוצה עכשיו לגשת במועד קיצ האם זה אפשרי? איך אני יודע מה בדיוק העונש שקיבלתי?
אור שלו | 14:31  20/05/08
שלום דניאל, לא כתבת מדוע נפסלה הבגרות וזאת שאלה חשובה. במידה ונפסלת כי כתבת במקום הלא נכון, לא סביר שתקבל איזשהו עונש ותוכל להבחן בכל זמן שתרצה. במידה והפסילה היא עקב העתקה או כל נושא שקשור לטוהר הבחינה, אתה עלול לקבל עונש של השעיית בחינה חוזרת עד 3 שנים. במידה וזה העניין, פנה לתיכון שבו נבחנת או למדת או ישירות למשרד החינוך, שם תוכל לקבל מידע לגבי השעייה, אם קיבלת, ולכמה זמן. בהצלחה!
משרד החינוך יכול לנקוט כמה סנקציות נגד נבחן אשר לא שמר על טוהר הבחינות:  פסילת הבחינה שלו והשעיית זכאותו לתעודת בגרות עד לבחינה חוזרת (גם אם הוא זכאי לתעודה בלי המקצוע הנדון).  השעיית האפשרות לבחינה חוזרת באותו מקצוע לפרק זמן קצוב, עד שלוש שנים.  השעיית הנבחן מהיבחנות בכל המקצועות שנותרו לו לפרק זמן של עד שלוש שנים.  ביטול כל הבחינות שבהן הספיק הנבחן להיבחן או חלקן.  העברת העניין לטיפול היועץ המשפטי של משרד החינוך או לטיפול המשטרה, על-פי חומרת המקרה. כמובן שאין להבהל ולברר את הנושא, לא כל העתקה או פסילה נושאות עמן סיבה להשעייה ועונשים כבדים.
טל | 22:36  22/06/08
מותר לכתוב משני צידי העמ' במחברת הבחינה??
סגור