פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
שלום לכולם! אני מנסה לשפר את הממוצע בגרויות שלי ולכן אני רוצה לגשת באופן עצמאי לבגרות בתנ"ך 5 יח"ל למועד קיץ הקרוב.העננין הוא שאין לי מושג מאיפה לרכז את חומר הלימוד?!? מישהו יודע אם יש איזשהו מכון פרטי שמפרסם מיקוד של כל ה-5 יח"ל??? או אם יש איזשהו אתר שיוכל לכוון אותי מבחינת מציאת חומר הלימוד הרצוי? זה עניין בהול!!!!אשמח לכל עזרה.. תודה רבה!!!
אור שלו | 12:22  03/03/08
יש לך אפשרות לפנות למשרז החינוך לקבלת המיקוד, או לנסות למצוא בחנויות הספרים מיקוד של אחד מהמכונים המכינים לבגרויות. למה אתה רוצה לעשות דווקא תנך? ישנם מקצועות מוגברים קלים יותר שיכולים להקפיץ את הממוצע שלך באותן נקודות בדיוק. בכל אופן, תזדרז להחליט ולהרשם לבגרות כיוון שההרשמה נגמרת לקראת סוף החודש בהצלחה!
לירון | 15:59  03/03/08
האמת היא שיש לי בגרות 10.50 ובתנ"ך יש לי את הציון הכי נמוך בתעודת בגרות 77 ב2 יח"ל כך שאם אני משפרת ל5 יח"ל אז הממוצע עולה בהמון. יש לי 90 בספרות ובהיסטוריה וחשבתי לעשות מורחב במקצועות הללו אבל הממוצע לא עולה באופן מהותי. (רק לידע כללי אילו מקצועות מורחבים אחרים נחשבים יותר קלים?) פניתי למשרד החינוך והפנו אותי לספר שנקרא מהדורה 22 קובץ 22 מדריך לנבחן החיצוני מישהו מכיר את הספר? התקשרתי לחנויות ספרים ואף אחד לא שמע על המדריך הנ"ל.זאת חוברת שמרכזת את כל החומר הנדרש?
אור שלו | 11:52  04/03/08
לדעתי כדאי לך לבדוק מה יקרה לממוצע אם תעשי גאוגרפיה ברמה של 5 יח"ל. המקצוע נחשב לקל בין המוגברים ויש סיכויים טובים להוציא בו ציונים גבוהים. לצערי אני לא מכירה את הספר הזה, מעולם לא שמעתי עליו, אני מציעה שתריצי חיפוש בגוגל ותראי אם תמצאי משהו מעניין. בהצלחה!
סגור