פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יונה | 22:32  21/10/07
הנני מורה מזה כ - 25 שנה. קצתי!! ניסיתי בשנה קודמת ללמוד חינוך מיוחד, סיימתי בציונים גבוהים, אך לצערי, הנושא מאוד לא מעניין אותי בלשון המעטה, לא נקשרתי. אף לא נראה כל התלהבות מצידי. אני חייבת לפרוש מההוראה וזאת משום שהנני בת כ - 50, זהו בהחלט הגיל לעשות הסבה. אך מה לעשות???? אני בעלת רשיון הוראה מוסמך בכיר. אין לי בעיה ללמוד עם תואר אך מה ללמוד, כדי שאפשר יהיה גם לקבל כמה אגורות בסוף כל חודש?!(ולא אגורות מבזות). תודה להתייחסותך.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:51  22/10/07
שלום יונה אני מציעה לך לעבור תהליך של יעוץ מקצועי באמצעותו תוכלי להכיר טוב יותר את צרכיך ואת המקצועות הקיימים ולקבל החלטה מושכלת. נראה לי שלבד כבר ניסית והניסיון לא צלח, כך שמציעה לך הפעם לעבור תהליך מסודר של בחירה בליווי איש מקצוע. בהצלחה
סגור