פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שרון | 16:59  21/10/07
שלום אפרת! אני חיילת שממש אוטוטו משתחררת, אני מאוד מתלבטת לאיזה כיוון לימודים לפנות. הצד ההומני היה יותר קל עבורי בתקופת הלימודים. האופציות שחשבתי הן חשבת שכר/מנהל עסקים/כלכלה/מחשבים אודה לך אם תוכלי לייעץ לי ולתת לי הנחיות לאן עליי לפנות כדי לקבל יותר מידע. בתודה ובברכת יום טוב שרון.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 17:19  21/10/07
הי שרון אם הצד ההומאני לדבריך, הוא יותר חזק, אז כל התחומים שציינת פחות מתאימים היות ויותר נשענים על יכולת מתמטית, לוגיקה וכד'. אני מציעה בשלב ראשון לפנות לספרית מקצועות ולקרוא על כל תחום עיסוק ולראות במה את מתעניינת. בהמשך חשוב שגם הכישורים ומאפיני האישיות שלך יתאימו לעיסוקים שמעניינים אותך. ספריה כזאת קיימת בחלק מהאוניברסיטאות ובסניפים של מכון "אדם מילא". בהצלחה
סגור