פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אני אלירן לא מזמן חזרתי מארה"ב ואת האמת אני מחפש את עצמי ואני לא מוצא תשובה אמרתי אולי נתחיל ללמוד את האמת אם אני לא ילך ללמוד אני יעזוב את הארץ שוב וזאת לתקופה ארוכה אני לא יודע מה ללמוד לכן אני צריך יעוץ
אפרת יצחקי רבינוביץ | 17:30  21/10/07
הי אלירן כיוון שאתה נשמע מעט מבולבל ואין אפילו "קצה חוט", אני מציעה לך לפנות ליעוץ מקצועי. תוכל לפנות למכון בו אני עובדת "מכון אדם מילא" ולקבל יעוץ מקצועי, אחרי שתעבור אבחון מקיף. למכון סניפים בכל הארץ. דרך יעוץ תוכל להתמקד וגם להבין מה מונע ממך מלדעת ולבחור.בהצלחה
דתיה | 19:38  21/10/07
כפי שכתבת בתגובתך "ללמוד את האמת" ברצוני להסביר לך מהי האמת.. האמת היא דרך התורה והמצוות, כאשר תלמד תורה אז תרגיש שלמדת דברים חשובים של החיים. יש הרבה סיפורים של אנשים שחזרו בתשובה שאמרו "כל הזמן חיפשתי את האמת ולא ידעתי מהי, עד שהתחלתי לשמור תורה ומצוות ואז הבנתי מהי האמת"..
סגור