פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רוני | 15:58  17/10/07
שלום, הייתי רוצה ללמוד תקשורת באונ' ת"א אך חסרות לי 10 נק' בציון ההתאמה לשם כך. שאלתי היא מה אוכל לעשות בנדון? האם ישנה ועדת חריגים או אופציה אחרת? שיפור בגרויות/פסיכו' אינה אופציה מבחינתי. שאלה נוספת: אם התחלתי ללמוד באונ' זו מדעי המדינה (באותה הפקולטה) והוצאתי בשנה הראשונה ציונים טובים, האם אוכל אחרי שנה זו להתקבל ולעבור לתקשורת במקום מדעי המדינה? שאלה אחרונה: איך נחשבים לימודי התקשורת באונ' בר אילן? אני חושבת שזה נקרא שם 'תקשורת ציבורית' אם אינני טועה, אם כן מה זה אומר? אודה לך מראש על כל תשובותייך (כפי שאת רואה אני מאוד מוטרדת...). רוני.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:22  29/10/07
הי רוני נסי לעבור חוג על סמך ציונים, תצטרכי כמובן לברר באוני' האם אפשרי, זו הדרך הקצרה ביותר עבורך. דרך נוספת היא ללמוד במכללה אם מדובר בחלום חייך או ביעוד שלך, אזי שווה להשקיע. לגבי שאלתך השלישית אני לא מספיק מכירה את החוג בבר אילן, אך למיטב ידעתי כל חוגי התקשורת נותנים פלטפורמה זהה לעיסוקים בתקשורת וזה לא כ"כ משנה האם את בוגרת בר אילן או אוני' ת"א. כמו כן, הכל כמובן מותנה במה את רוצה להתעסק בהמשך.בהצלחה
סגור