פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יניב מלמד | 16:49  09/10/07
אני חדש לגמרי בתחום של האוניברסיטאות ולא מבין כמעט כלום על זה! בעיקרון אני יודע שאני לא טיפוס של המון קריאה! אני מחפש תחום שישמש אותי לאו דווקא בתחום אחד, תחום לא טובעני מדיי אבל שיביא כסף יחסית טוב.. חשוב לי שהלימודים יהיו בשביל התואר! והעתיד! ככה שאני לא ייקח מקצוע שלא יתרום לי בחיים... איזה תחומים היית מציעה?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:27  09/10/07
הי יניב יש המון תחומים אפשריים, אבל חשוב להבין במה אתה מתעניין, מה הכישורים שלך כדי להמליץ לך. אני מציעה לך לפנות לספרית מקצועות באזור מגוריך ולקרוא על מקצועות שונים . תחומים פרקטיים : עו"ד, כלכלה, הנדסה תעשייה וניהול, ראיית חשבון, פסיכולוגיה, הנדסה, רפואה ועוד הרבה, אך חשוב שתבחר תחום שיהיה מתאים לך כדי שתחזיק בו מעמד.בהצלחה
סגור