פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
הדס | 16:24  09/10/07
עוסקת כמנתחת מערכות בחברה ובעלת תואר ראשון במדעי המחשב. לא אוהבת את תחום המחשבים/הייטק. האם יש לי אפשרויות לחיפוש עבודה בתחום אחר עם תואר זה (משהו שקשור לניהול/שיווק/מלונאות וכו') או שבלי תואר נוסף אני חייבת להישאר בתחום על מנת להשתכר סביר?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 23:04  09/10/07
הי הדס אם מדובר בתחום מאוד ספציפי של תיכנות, אז ללא תואר במנהל עסקים או התמחות בתחום אחר ובהיעדר ניסיון תעסוקתי , יהיה לך קשה למצוא עבודה בתחום אחר. את כן יכולה לפנות לתפקיד של ניהול פרויקטים בתעשיות אחרות או בהיי טק או לתפקידים שלהם אין דרישה של מומיוחת ספציפית. מציעה לך לבדוק באינטרנט ובעיתונים וללמוד קצת את שוק העבודה וכן לשלוח את קו"ח החיים שלך למקומות שונים ולראות איך מגיבים אליך ובהתאם לכך להחליט לגבי ההמשך. בהצלחה
סגור