פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יוגב לביא | 19:58  07/10/07
שלום רב. רציתי בבקשה לדעת איפה ניתן ללמוד את מקצועות התקשורת- צילום לתואר ראשון בלי בגרות ופסיכומטרי? באזור המרכז (ראשון\תא\רחובות והסביבה). חשוב לציין שאני כבר חודש מחפש באינטרנט ומצאתי רק את מנשר לאמנות ועוד איזה בית ספר בת"א שהבנתי שאין תנאי קבלה. אם מישהו פה מכיר מכללות פרטיות\ אוניברסיטה או משהו דומה שאפשר ללמוד לתואר ללא תנאי קבלה. חייב תשובה דחוף..! הזמן לתחילת הלימודים הולך ואוזל.. תודה לכל העוזרים.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 20:53  07/10/07
נסה לחפש בתוכנת "מית"ם" במכון אדם מילא, שם יש אינפורמציה לגבי כל מקומות הלימוד הקיימים לפי נושאי לימוד וחוגים. בהצלחה
יוגב לביא | 13:56  08/10/07
לא ממש הבנתי את התשובה שלך... השאלה שלי היא היכן ניתן ללמוד לימודים גבוהים ואיזה מקצועות ללא תנאי קבלה (בגרות,פסיכומטרי)?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 23:23  09/10/07
הי יוגב הפנתי אותך לספרית מקצועות, ספרית מידע, בה תוכל לקבל מידע על מה שאתה מחפש. אני לא מכירה מוסד אקדמאי בתחום של צילום שאינו דורש שום תנאי קבלה אלא רק מכללות בהן ניתן ללמוד צילום ברמה של קורסים ולכן הפנתי אותך לשם. אולי במכללת הדסה בירושלים או ויצ,ו חיפה, נסה לברר. בהצלחה
סגור