פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מירי | 10:02  07/10/07
אני בת 25, סיימתי ללמוד תואר ראשון במנהל עסקים התמחות ראשית במערכות מידע, ומשנית במשאבי אנוש. עבדתי מס' חודשים בחברת אינטרנט בתפקיד שלא הייתי צריכה ניסיון כלשהו. מלבד זה אין לי ניסיון תעסוקתי כלשהו. עולם האינטרנט נראה לי מאוד מעניין, אך רוב המקומות דורשים ניסיון קודם. אני לא יודעת לאיזה תחום לפנות?? הרי למדתי כמעט 4 שנים, אני מניחה שלא סתם. אשמח לקבל ייעוץ, מה לעשות, באיזה כיוונים עליי לחפש? תודה ושבוע טוב!!
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:10  07/10/07
הי מירי אפשרויות התעסוקה שלך הן רבות ומגוונות, את יכולה לעסוק במערכות מידע בגופים גדולים כגון: בנקים, להתמחות בתחום של פיתוח עיסקי או שיווק או בכלל לפנות לתחום של משאבי אנוש ולהתחיל בעבודה בגיוס או רווחה או ריכוז כ"א. אין ספק שבהתחלה קשה לנתב את הדרך ולהתבסס מקצועית, כולם מתחילים בעבודה ראשונה "קטנה" יחסית ומתפתחים לאט, צעד אחר צעד. כל מסיים אוניברסיטה נמצא במקום הזה, אבל החוכמה היא להיבנות מתפקיד אחד לשני. בהצלחה
סגור