פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורי | 13:23  06/10/07
אני בחרתי ללמוד מנהל עסקים לתואר ראשון ויש לי שתי שאלות: -אבל אני לא מעוניין ללמוד עם זה כלכלה או חשבונאות, זה אפשרי? -ממוצע הבגרויות של והפסיכומטרי לא מספיק גבוהים בשביל ללמוד באוניברסיטה ואין לי מושג איזה מכללה טובה ואיזה לא, איך אני משיג מידע על מכללות ואיך אפשר לדעת איזה הכי טובה?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:14  07/10/07
הי אורי לגבי שאלתך הראשונה- אפשר ללמוד מנהל עסקים ללא כלכלה או חשבונאות בחלק מהאוניברסיטאות ולבחור תחום ממדעי החברה כגוןף תקשורת, פסיכולוגיה או סוציולוגיה. לשאלתך השנייה- כיוון שכמעט כל המכללות כיום מלמדות מנהל עסקים, אין בהכרח אחת כזו שהיא הכי טובה. קיימות מספר מכללות מומלצות, אך איני יודעת היכן אתה גר וגם מעדיפה לא לציין שמות ספציפיים כדי לא לפרסם או לעשות עוול למכללות טובות שאת שמן לא ציינתי. אני מציעה להתייעץ עם אנשים הלומדים במכללות כבר. בהצלחה
סגור