פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מורני | 02:34  26/09/07
אני חושבת ללמוד משאבי אנוש אך בגלל שיש לי רק חצי בגרות ואני חייבת לשלב עם עבודה הפתוחה זה הברירה היחידה שלי לא? אומרים שהלימודים שם ממש קשים עד כמה? והאם זה אפשרי לעשות תואר ראשון במשאבי אנוש או שאני צריכה ניסון כלשהו לפני? אשמח לעזרה
אפרת יצחקי רבינוביץ | 15:47  26/09/07
הי מורני את יכולה לשקול גם לימודי ערב במכללות. אני חושבת שהדרישות ורמת הלימודים בפתוחה אינם קשים יותר מכל מוסד אקדמי אחר, אך דרושה משמעת עצמית ויכולת ללמוד באופן עצמאי יותר ממה שדרוש כשלומדים במקומות אחרים. לא נדרש ניסיון במשאבי אנוש לפני שלומדים את התחום. בהצלחה
מורני | 04:07  27/09/07
אבל במכללות צריך לעשות בגרות מלאה או מכינה ונוסף גם פסיכומטרי זה כבר יותר מדי כבד עלי להשלים בגרות ולעשות פסיכומטרי אז נשאר לי רק הפתוחה לא?או שיש לי עוד אופציות??
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:26  29/09/07
הפתוחה זו האופציה היחידה אם את לא מעוניינת להשלים בגרות ופסיכומטרי
סגור