פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום. רציתי לדעת באילו מקצועות ניתן להיות מתוגמלים בצורה שמזכירה את התגמולים בהיי-טק (שכר גבוה, תנאים טובים) בהתחשב בנתונים הבאים: 1) אני עומדת לסיים תואר במדעי ההתנהגות באוניברסיטה מובילה (ממוצע 8-9). 2) אני מוכשרת מאוד בכל הנוגע לפן יצירתי-אומנותי (במידה שמאפשרת לי להתקבל לכל מוסד לימודי נחשב בתחום, כמו בצלאל). באילו מקצועות נראה לך שאוכל למצא את עצמי? (כמו כן אני בחורה אינטלגנטית, נאה, מוכשרת, נבונה, שנונה וחדה, שגם יודעת לכתוב ברמה עיתונאית). ____________ אם השאלה לא ממוקדת מספיק לדעתך, אמקד: אילו מקצועות קיימים שעונים ע להכישורים שציינתי?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 07:57  25/09/07
שלום אליר את יכולה ללמוד פסיכולוגיה, יעוץ ארגוני, מנהל עסקים או אדריכלות ועיצוב פנים. בתחומים אלו יכולת ההשתכרות גבוהה כמובן תלוי באישיות ובמוטיבציה של האדם וכן בכישוריו וביכולת שלו להשתלב בעולם העבודה בהמשך.בהצלחה
אליר | 20:46  25/09/07
זה לא מקצוע של ממש, למיטב הבני. אבל חשוב יותר מהכל: אין לי כישורים ריאליים בכלל. אני ומספרים לא מסתדרים ביחד. עיצוב פנים לא ממש מעניין אותי. ופסיכולוגיה? מה, לתואר שני? הציונים שלי והפסיכומטרי שלי לא מספיק גבוהים. אדריכלות נופלת על העניין הריאלי (הבנתי שיש הרבה מתמטיקה במקצוע הזה). אבל קיויתי יותר שתוכלי לענות לי לגבי מקצועות על סמך *מה שכבר למדתי*.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:29  29/09/07
הי אליר כיוון שלא למדת מקצוע מוגדר גם אופציות התעסוקה אינן מוגדרות. תוכלי לעבוד בתחום של כ"א, משאבי אנוש, אבחון וגיוס כ"א. תפקידים בתחום השירות, הדרכה או כל תפקיד אחר שתמצאי במודעות דרושים ודורש תואר ראשון כלשהו במדעי החברה. בהצלחה
סגור