פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ע- | 23:31  19/09/07
אני לקראת סיום תואר ראשון בחל"פ, וומתלבטת לגבי תואר שני ועיסוק בהמשך, אני יודעת כי כיוןן של הנחייה/יעוץ/חינוך/ניהול מעניין אותי ואלו תחומים בהם התעסקתי, חשבתי על כיוון של הנחיית קבוצות- ייעוץ ארגוני, אני מתלבטת האם ללכת למכון ייעוץ ע"מ לבסס את החלטותי או שאמשיך להתלבט ולברר על התחומים עד שאחליט (דבר שעלול לקחת לי זמן רב...) האם מכוני ייעוץ יוכלו לסייע לי (כיוון שכיוון כללי אני יודעת אבל, לא בדיוק...) תודה!!
אפרת יצחקי רבינוביץ | 15:24  22/09/07
הי ע- אני ממליצה על יעוץ היות ותוכלי באמצעות איש מקצוע לקבל דיעה נוספת וכן להסתייע בארגון כל השיקולים בבחירה ולקבל מידע על כל התחומים ועד כמה כל אחד מתאים עבורך או נכון עבורך.אנשים רבים פונים ליעוץ כבר אחרי שהתנסו ולמדו, כך שיעוץ עשוי לעזור גם לאלה שכבר יודעים את כיוונם הכללי ומכירים את כישוריהם ואת עצמם באופן כללי. בהצלחה
סגור