פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אילן | 13:52  17/09/07
שלום רב אני מתלבט ולא יודע איזה מקצוע לבחור.פשוט לא יודע.אני יודע שצריך ללמוד,ואני רוצה ללמוד,אבל כמה שאני לא חושב על זה-לא יכול להחליט.אני יותר חושב על איפה אני רוצה ללמוד-אוניברסיטה,מכללה למנהל,הבינתחומי... איך בוחרים מקצוע לכל החיים? איך אני אדע שאני לא אסבול בעבודה כל שארית חיי?
גל | 17:56  17/09/07
אתר כיוונים לעתיד הוא מקום טוב להתחיל בו אהבתי שלא הייתי צריך להזדהות www.kivunim.com
אפרת יצחקי רבינוביץ | 19:26  17/09/07
שלום אילן אני מציעה לך להתחיל לברר מה מעניין אותך, על מה קיבלת פידבקים כילד וכבוגר, מה בא לך יחסית בקלות, איזה מקצועות אהבת בבי"ס, באיזה חוגים השתתפת, איזה עבודות בצעת עד כה? ומה עשית בצבא? בהתאם לתשובות תוכל לקבל תמונה מקיפה יותר על עצמך, האם אתה טיפוס חברתי, עיסקי, חקרני. כמו כן מומלץ לשאול אנשים על עסוקים שונים ובכך ללמוד גם על עולם המקצועות. מהשילוב של שניהם תוכל לקבל החלטה. אם תרצה לדעת קצת יותר על כישוריך השיכליים אני מציעה לפנות ליעוץ בבחירת מקצוע שאפשר לעבור גם במכון "אדם מילא" או במכונים אחרים או אצל יועצים פרטיים. בהצלחה
אפרת יצחקי רבינוביץ | 15:56  19/09/07
הי אילן בוחרים קודם כל מתוך עניין ותחום שיחסית בא בקלות, אם תבחר בתחום שאינך אוהב אלא רק בגלל שהוא פרקטי, אתה עלול לסבול או לנשור מהתחום. לימודים הם רק הדרך ולא המטרה ולכן קודם עליך להגדיר את המטרה שלך. מה אתה רוצה לעשות שתהיה גדול? ורק אח"כ להחליט על סוג הלימודים והיכן. אם אינך מכיר מספיק מקצועות פנה לתוכנת המידע על מקצועות שנמצאת במכון "אדם מילט" ותוכל להכיר את כל התחומים הקיימים. בהצלחה
סגור