פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מיטל | 13:53  16/09/07
היי אפרת, אני סטודנטית (לפחות נכון לרגע זה) בפקולטה לחקלאות ברחובות (מדעי הצמח בהתמחות בגנטיקה), סיימתי עכשיו שנה שנייה מתוך ארבע. השנתיים האלו היו קשות מאוד עבורי, הלימודים מאוד קשים לי ולכן ההישגים שלי דיי נמוכים מה גם שרוב הקורסים דיי משעממים אותי ואני מרגישה שהתגלגלתי לתחום הלימוד הזה "בטעות". לאחרונה אני חושבת הרבה על להפסיק ללמוד, אני עובדת במקום עבודה מסודר ויכולה להרשות לעצמי לקחת שנה הפסקה, העניין הוא שאני פוחדת שאני אפסיד ללמוד וגם בתום השנה הזו אני לא אדע מה אני רוצה ואז או שאני אאריך את ההפסקה ואמשיך לבזבז זמן או אחזור ללמוד תואר שדיי משעמם אותי במטרה להשיג תואר כלשהו... עושה רושם שכל מה שאני רוצה ללמוד הוא לא לתואר אלא לימודי תעודה כלשהם (MCSE למשל), מבדיקה שטחית של שוק העבודה ברור לי שמצב אוטופי כזה קיים רק בחלומות שלי :) מה עושים?
סגור