פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני מעוניינת ללמוד מקצוע העוסק בחקר ופיתוח תרופות ולהשתלב במפעלי טבע למיניהם. איזה מקצוע עלי ללמוד? ראיתי שלומדים את זה גם ברוקחות, גם בכימיה וגם בביוטכנולוגיה... איזה תואר עדיף כלכלית לעתיד? תודה מראש
אפרת יצחקי רבינוביץ | 00:09  14/09/07
הי כריסטינה משלושת התחומים שציינת ניתן להגיע למחקר ופיתוח תרופות. נראה לי כי אין עדיפות לתחום מסויים ושמשלושתם ניתן להגיע לתפקידים דומים. בהצלחה
בלה | 12:05  16/09/07
לא משנה מה תלמדי מבינהם, יהיה לך קשה להשתלב בתעשייה ותשכחי מלפתח תרופות למרות שזה נשמע IN. במקרה הטוב תעבדי כפועלת עבודה שחורה במפעל למשל במחלקת ייצור, או כטכנאית מעבדה... אף אחד לא ייתן לך לפתח תרופוה בשביל זה יש מס' מדענים= רופאים או פרופ' שלרוב חב' תרופות מגלות עניין במחקריהם ועובדות איתם בשיתוף פעולה .. אז סופרמן שמציל את האנושות לא ייצא ממך..
כריסטינה | 01:45  22/09/07
עם כזו גישה גם מזכירה לא תצא ממך. אני מקווה שאת תצליחי במה שאת לומדת או שתלמדי בעתיד כי אם זו הגישה שלך גם ללימודייך אני מצטערת לשמוע. אף אחד לא מנסה לצאת סופרמן בחיים האלו ובטח שלא אני, פשוט רוצה ללמוד ולעבוד במשהו שמעניין אותי. ואם יצא מזה משהו אז בטח לא את זו שתדכא אותי... בכל מקרה תודה על התגובה ובהצלחה לך.
סגור