פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שביט | 15:00  09/09/07
היי אפרת אני בת 22 ורציתי להתעניין בנוגע ללימודי תעודה: האם זה מקובל כמו לימודים אקדמאים לתואר? ואיפה ניתן ללמוד לימודי תעודה בצורה רצינית?ועל אילו תחומים בלימודי תעודה ישנו ביקוש? תודה רבה(:
איילת | 15:26  09/09/07
שלום שביט לימודי תעודה נועדו בדר"כ למקצועות בהם חשוב הידע הפרקטי ופחות התיאוריה שסובבת את תחום העבודה. לכן תצטרכי לבחור את מסגרת הלימודים שלך בהתאם למקצוע שבו תרצי לעסוק. מקווה שעזרתי, איילת רכזת מידע ורישום במכללה האקדמית אחוה
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:32  09/09/07
הי שביט לימודי תעודה הנם לעיתים קרובות הסמכה למקצועות מסויימים כגון: סוכנת נסיעות, מתווך דירות, הנ"ח, גרפיקה ממוחשבת, קוסמטיקאית, הנדסאות וטכנאות, סייעת לרופא שיניים, שיננות ועוד. הם אינם שווים כמובן ללימודים אקדמאים, אך מסמיכים לעיסוק בתחומים מסויימים. הביקוש למקצועות אינו נגזרת של הכשרה אלא של תחומים ולכן לא ניתן לומר באופן גורף שיש ביקוש לכל המקצועות הנלמדים כלימודי תעודה כמו שלא יתן לומר זאת על לימודים אקדמאים.
סגור