פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אפרת ! ברצוני לעסוק בעתיד בתחום במחשבים, אך בצד היצירתי שלו. אני בחור עם חשיבה יצירתית (חשבתי אפילו על תחום התקשורת המעשית). אני אוהב מחשבים מאז ומתמיד אך מתלבט לגבי האפשרויות. מה ההבדל בין תואר במדעי המחשב לבין הנדסת תוכנה? ניסיתי לברר ללא הצלחה, כך שמבחינתי כרגע ההבדל הוא רק שנות הלימוד ... דבר נוסף, היכן עדיף ללמוד את המקצוע - טכניון או אוני' בן גוריון יש לי חברים בשני המקומות וכל אחד אומר דברים שונים. הבנתי שבבן גוריון מאד מחמירים ואנשים עוברים את התואר בציונים נמוכים בעוד שבטכניון יותר מטפחים את הסטודנט ואנשים מצליחים שם מאד. הבעיה היא שאומרים שבבן גוריון התואר יותר "נחשב". מה דעתך בנושאים שהעלתי? אני אשמח מאד לתשובות כיוון שאני מרגיש בצומת דרכים כרגע. בתודה מראש רודי.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:02  04/09/07
הי רודי ככל הידוע לי ההבדל אינו גדול ושני התחומים מובילים לאותם עיסוקים. יתכן ויש הבדלים קטנים שרק אנשים העוסקים בתחום יוכלו להגדיר לך אותם. לגבי בן גוריון לעומת הטכניון, זה עניין של העדפה היות ושני המוסדות נחשבים טובים בתחום. אני מציעה לך לערוך טבלה של יתרונות וחסרונות לכל מוסד לימודים ולבחור באחד שלו היתרונות הרבים ביותר מבחינתך. בהצלחה
סגור